Technická podpora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED pro roky 2024 – 2026
Základní informace
Název zadávacího postupu
Technická podpora a rozvoj aplikace elektronických dražeb APED pro roky 2024 – 2026
Zadavatel
Generální finanční ředitelstvíSystémové číslo NEN
N006/23/V00034724
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2023-058636
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00034724
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Otevřené řízení
Specifikace zadávacího řízení
Otevřené řízení
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
21. 12. 2023 14:15
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
24. 01. 2024 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Jitka
Příjmení
Paušová
Jitka.Pausova@fs.mfcr.cz
Telefon 1
+420 296854975
Předmět
Popis předmětu
Předmětem této veřejné zakázky je poskytování technické podpory a rozvoje Aplikace elektronických dražeb APED (dále jen „aplikace APED“), nástroje pro provádění elektronických dražeb v rámci Finanční správy České republiky dle ustanovení § 194a zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, ve znění pozdějších předpisů, a to v souladu se Smlouvou o technické podpoře a rozvoji aplikace elektronických dražeb APED, která tvoří Přílohu č. 2 ZD (dále také „smlouva“), po dobu 24 měsíců. Nynější podoba architektury aplikace APED je uvedena v Příloze č. 9 ZD. Stávající popis softwarového řešení aplikace APED je charakterizován v Příloze č. 10 ZD. Technická podpora V rámci technické podpory aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele vykonávat následující činnosti: a) zajištění služby Service Desk v režimu 7 x 24 (nepřetržitě 24 hodin, 7 dní v týdnu, 365 dní v roce), která bude dostupná a provozuschopná v internetovém prohlížeči za účelem zadávání požadavků ze strany zadavatele, b) řešení havarijních stavů, incidentů, problémů či selhání v požadovaných termínech a režimech dle příslušné kategorie vady dle čl. V. smlouvy, která tvoří Přílohu č. 2 ZD, c) konzultační podporu pro pracovníky zadavatele v režimu 5 x 8 (8:00 – 16:00 hodin v pracovních dnech), d) zajištění pravidelné profylaxe a optimalizace systémového prostředí, řízení provozu na bázi metodických a konfiguračních pokynů, monitoringu, e) poskytování součinnosti v případě realizace penetračního testování, f) podpora případné migrace dat, g) zajištění instalací a konfigurací provedených úprav aplikace APED včetně úprav provedených dle čl. I. odst. 3 smlouvy, která tvoří Přílohu č. 2 ZD. Rozvoj V rámci rozvoje aplikace APED bude dodavatel pro zadavatele provádět úpravy aplikace APED v celkovém maximálním rozsahu 80 MD, kdy jeden MD představuje 8 hodin práce jednoho pracovníka. Zadavatel není povinen odebrat celý rozsah MD, ukáže-li se v průběhu realizace předmětu plnění VZ, že jej lze pořídit s menšími kapacitními nároky. Zadavateli budou fakturovány jen práce ve skutečně provedeném rozsahu.
Kód z číselníku NIPEZ
72261000-2
Název z číselníku NIPEZ
Podpora programového vybavení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72261000-2
Název z číselníku CPV
Podpora programového vybavení
Název předmětu
Podpora programového vybavení
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Programování aplikačního programového vybavení | 72212000-4 | Programování aplikačního programového vybavení | ||
Služby informačních technologií | 72222300-0 | Služby informačních technologií |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 04. 2024 11:19 | Uveřejnění písemné zprávy | |||
28. 03. 2024 10:55 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 03. 2024 10:55 | Uveřejnění výsledku | |||
21. 12. 2023 14:15 | Uveřejnění zadávacích podmínek |
Evidence uveřejnění ve VVZ
19. 12. 2023 13:17 | 21. 12. 2023 14:01 | F2023-058636 | Oznámení o zahájení zadávacího řízení |