Externí zajištění činnosti městského architekta
Základní informace
Název zadávacího postupu
Externí zajištění činnosti městského architekta
Zadavatel
Město JeseníkSystémové číslo NEN
N006/23/V00004897
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00004897
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
1 620 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
23. 02. 2023 12:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 03. 2023 13:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Monika
Příjmení
Blandová
monika.blandova@mujes.cz
Telefon 1
+420 584498137
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je poskytování odborné konzultační a poradenské činnosti v oblastech architektury a urbanismu města Jeseníku a jeho místních částí, a to jak pro potřeby města, tak i pro potřeby veřejnosti v rámci zadavatelem stanoveného časového rozsahu. Specifikace požadavků na poskytované služby a požadavky na rozsah činností: Služby architekta města spočívají především v naplňování funkce nezávislého experta a koordinátora, který napomáhá udržovat základní koncepční linie, a to formou odborných doporučení ke stanovování regulativů a pravidel pro velké stavební soubory, významné komunikační uzly, barevnost významných objektů, koncepcí městského mobiliáře, prostupnosti území pro pěší a cyklisty, apod. Úkolem městského architekta je dále i zajišťování koordinace individuálních projektů se zájmy města, koordinace plánovaných a realizovaných změn v území a zajišťování jejich souladu s platnou legislativou, časovými, finančními a dalšími souvisejícími hledisky. Konzultační a poradenská činnost v oblastech architektury a urbanismu města zahrnuje zejména: a) vyhodnocování naplňování strategií rozvoje města, územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů (vč. územních studií), návrhy podnětů na jejich pořízení a aktualizace; b) spolupráce s pořizovatelem a určeným zastupitelem při přípravě a projednání územně plánovací dokumentace a územně plánovacích podkladů; c) zpracování urbanistických koncepcí, standardů a koncepcí údržby a obecně udržitelnosti města a jeho veřejných prostorů a jejich pořizování (i z vlastního podnětu); d) stanovování a projednání zastavovacích, regulačních a architektonických podmínek stavební činnosti i opatření nestavební povahy v rámci územního plánování a v rámci správy městského majetku a plánovaných investic (např. definice zadání územní studie, atd..); e) spoluúčast při koncepčních rozhodnutích a opatřeních samosprávy města; f) zastupování města v oblasti architektury, urbanismu a rozvoje města jako účastníka řízení dle zákonů, které přiznávají městu postavení účastníka řízení (např. v oblasti stavebního řádu, ochrany přírody a krajiny, vlivu stavby na životní prostředí atd.); g) příprava podkladů pro rozhodování samosprávy o majetkoprávních věcech (zejm. prodeje nemovitostí) z hlediska urbanismu, architektury a rozvoje města; h) poradenská činnost pro odbory městského úřadu a pro veřejnost v oblasti architektury, urbanismu a rozvoje města; i) spolupráce při projektové a investiční činnosti města v oblasti architektury a urbanismu a rozvoje města, vč. spolupráce při přípravě zadávacích podmínek výběrových řízení a architektonických soutěží, spolupráce při dohledu nad realizací akcí apod.; j) spolupráce při správě městského majetku (např. návrhy úprav a obnovy drobných staveb a detailů); k) konzultační činnost pro orgán územního plánování při vydávání závazných stanovisek pro záměry na území města Jeseník, především z pohledu cílů a úkolů územního plánování; l) min. vzdálená účast (on-line) na jednáních orgánů města, výborů, komisí, pracovních skupin v oblasti architektury a urbanismu, v případě jasné dohody termínu akce min. 7 dní předem; m) projednání záměrů urbanisticko-architektonického rozvoje, projektů a studií s veřejností, informování veřejnosti o problematice urbanistického a architektonického rozvoje města, jeho regenerace a revitalizace (např. výstavy, články, publikace, veřejná vystoupení aj.) Rozsah činností: Poskytování odborné konzultační a poradenské činnosti v oblastech architektury a urbanismu města je stanoveno v rozsahu max. 50 hodin za jeden kalendářní měsíc. Stanovená doba zahrnuje přípravu, vlastní zpracování vyjádření, technických a dalších odborných podkladů a dokumentace, a poradenskou a konzultační činnost pro město a po dohodě s vedoucím Oddělení strategického rozvoje a cestovního ruchu i pro stavebníky a další veřejnost. Dle potřeby zadavatele a ve vybraných případech může být, na základě rozhodnutí odpovědného zástupce zadavatele a po dohodě s dodavatelem, rozsah doby stanovené pro fyzické konzultační činnosti změněn nebo pravidelná konzultační doba zrušena; s tím, že výše uvedené fyzické konzultace pak budou ze strany dodavatele služeb realizovány v rozsahu a termínech stanovených dohodou obou smluvních stran. Forma spolupráce, technická podpora a způsob komunikace: Veškeré shora uvedené činnosti je povinen dodavatel plnit průběžně a dle požadavků zadavatele. Město Jeseník ustanovuje pro styk s architektem jako svého zástupce vedoucího Oddělení strategického rozvoje a cestovního ruchu. Mezi hlavní pravomoci stanoveného vedoucího pracovníka bude patřit řízení a koordinace spolupráce města s dodavatelem, zadávání požadavků na konkrétní úkony a kontrola rozsahu a kvality poskytnutého plnění. Kontrolu plnění bude stanovený vedoucí pracovník provádět na základě specifikace výkonů poskytnuté služby podléhajících vyúčtování s vyznačením časové náročnosti jednotlivých výkonů, vystavené dodavatelem. Pro výkon činnosti bude ze strany zadavatele zajištěna kancelář s běžným PC vybavením; potřebné podklady vycházející z dat a údajů zadavatele pak budou ze strany zadavatele poskytovány architektovi dle potřeby. Pravidla pro předávání požadavků a jejich řešení: Odborná činnost městského architekta bude realizována na základě nastavení souladu a plynulé spolupráce mezi každodenní činností úředníků MěÚ Jeseník a dalších osob zastupujících zadavatele při plnění úkolů souvisejících se specifikovanou oblastí poradenství. Konzultační a poradenské činnosti budou ze strany dodavatele služeb realizovány formou osobních konzultací v sídle zadavatele, telefonické podpory a formou osobní účasti na vybraných jednáních, veřejnoprávních projednáváních a řízeních. Termíny dodání požadovaných písemných vyjádření k jednotlivým okruhům předmětu plnění budou odpovědným vedoucím pracovníkem zastupujícím město Jeseník stanoveny vždy jednotlivě k okamžiku zadání požadavku, s ohledem na složitost jednotlivých zadání. Speciální a další podmínky pro poskytování služeb: Při odborné konzultační a poradenské činnosti v oblastech územního plánování, architektury a urbanismu města a dalších poradenství dotčených oblastech je městský architekt povinen dodržovat a kontrolovat uplatňování příslušných zákonů. Dodavatel služby se po dobu plnění předmětu díla nebude účastnit případných architektonických soutěží vyhlašovaných městem, a to z důvodu střetu zájmů. Podmínky nakládání s právy k průmyslovému nebo duševnímu vlastnictví: Zpracované architektonicko-urbanistické návrhy, studie a související technická a další dokumentace předložené městu k naplnění účelu a předmětu plnění vyplývajícího ze smlouvy na veřejnou zakázku se stávají vlastnictvím zadavatele a zadavatel je oprávněn po neomezenou dobu bezúplatně užívat pro svoji potřebu. Zásahy či změny těchto grafických návrhů je možno provádět pouze po dohodě s architektem.
Kód z číselníku NIPEZ
71222000-0
Název z číselníku NIPEZ
Architektonické služby pro venkovní prostory
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
71222000-0
Název z číselníku CPV
Architektonické služby pro venkovní prostory
Název předmětu
Architektonické služby pro venkovní prostory
Položky předmětu
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
05. 03. 2024 15:26 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 04. 2023 17:33 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 04. 2023 17:33 | Uveřejnění výsledku | |||
06. 04. 2023 13:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
06. 04. 2023 13:07 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
23. 02. 2023 12:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |