Roční servisní podpora HW diskového pole HITACHI

Základní informace


Název zadávacího postupu

Roční servisní podpora HW diskového pole HITACHI

Systémové číslo NEN

N006/18/V00023517

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00023517

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 10. 2018 12:26

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

31. 10. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vít

Příjmení

Tůma

Funkce/pracovní pozice

vrchní ministerský rada

E-mail

vit.tuma@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042768

Telefon 2

+420 724090308

Předmět


Popis předmětu

Servisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Kód z číselníku NIPEZ

50312600-1

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Kód z číselníku CPV

50312600-1

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba zařízení pro informační technologie

Textové pole pro popis místa plnění

sídlo Objednatele na adrese: Letenská 525/15, 11800 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZajištění roční servisní podpory HW diskového pole Hitachi50312600-1Opravy a údržba zařízení pro informační technologieServisní podpora diskového pole Hitachi zahrnuje: - Poskytování servisních a technických služeb na místě plnění dle této Smlouvy v režimu 24 hodin denně a 7 dní v týdnu, a to s reakční dobou 4 hodiny od přijetí požadavku Objednatele Poskytovatelem; v reakční době dojde k započetí řešení požadavku technikem Poskytovatele; - Zásah technika a opravy diskového pole Hitachi výměnou vadných dílů; - Zajištění materiálu potřebného pro opravy diskového pole Hitachi; - Přístup Objednatele na Helpdesk k hlášení závad a sledování postupu řešení a komunikace k řešení problému; - Kompletní podpora pro hardware a integrovaný software (firmware).

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 03. 2022 11:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 03. 2022 11:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail21. 11. 2018 11:11Uveřejnění účastníků
Detail21. 11. 2018 11:11Uveřejnění výsledku
Detail19. 10. 2018 13:32Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail19. 10. 2018 12:26Uveřejnění zadávacích podmínek