Detail uveřejnění

Základní údaje


Detail uveřejněné informace


Datum uveřejnění

12. 02. 2018 12:00

Uveřejnění

Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Text vysvětlení zadávací dokumentace


Zobrazit detail
Text vysvětlení zadávací dokumentace
DetailDotazy: 1. Pro MMR jsme v posledních 2 letech zrealizovali 2 díly kampaně „Evropské fondy - Každý den pomáháme“. Předpokládáme dobře, že v rámci vašeho zadání nechcete na tuto komunikační platformu navazovat a vymyslíme pro IROP jiný komunikační koncept? 2. V rámci vašeho zadání chcete souhrnný komunikační koncept pro obě kampaně. Lze předpokládat, že budete v dalších tématech IROP pokračovat i v dalších letech a tudíž je třeba vymyslet kreativní koncept dlouhodobý a dlouholetý? 3. V rámci nabídky předložíme požadované výstupy, ale rádi bychom do nabídky zahrnuly i další potenciálně afinitní kanály (například Direkt marketing). Můžeme navrhnout i další nad rámec požadavků? 4. Slogan – byl požadován jen pro kampaň Zateplování. V návaznosti na dotaz 2 bychom spíše doporučili nějaký dlouhodobý koncepční slogan IROP, který celou komunikaci sjednotí. Nebo nějaký slogan IROP nyní existuje a chcete jej pro podpis pod kampaní využít? 5. Existuje nějaká vizuální identita IROP či komunikační/CI manuál, ze které můžeme v našem návrhu kampaně vycházet? Například mne napadly grafické prvky viz: http://www.kvalitazivota.eu/ Odpověď: 1. Na NOK navazovat nechceme, jedná se o komunikaci samostatného operačního programu, který má mít svůj komunikační koncept. 2. Ano, komunikační koncept by měl byt využitelný i pro další kampaně, pokud se budou realizovat. 3. Můžete navrhnout další způsoby komunikace, ale pouze v rámci daného rozpočtu. 4. Zateplování je kritickou částí operačního programu, proto ji chceme více zviditelnit a jasně vyčlenit, také pomocí speciálního sloganu, který by sloužil i jako webová adresa microsity s podrobnějšími informacemi o této problematice. Obecný slogan pro komunikaci celého operačního programu vytvořit neplánujeme, ani žádný v současnosti nepoužíváme. 5. Existuje pouze logomanuál IROP pro příjemce podpory a k tomu různé varianty užití loga IROP a MMR, která jsou volně dostupná na stránkách: http://www.dotaceeu.cz/cs/Microsites/IROP/Dokumenty V sekci „ostatní dokumenty“ – „publicita IROP“ – „loga ke stažení“ Na stejné stránce naleznete i Pravidla publicity pro příjemce, v případě zájmu zde odkaz: http://www.dotaceeu.cz/getmedia/ab644593-6889-4818-a10a-670b62a519e6/Obecna-pravidla-IROP_vydani-1-10_cistopis_1.pdf?ext=.pdf „kapitola 13“

Uveřejněné dokumenty


Zobrazit detail
DetailII. vysvětleníVysvětlení zadávací dokumentace12. 02. 2018 12:00Dokument není zavirovaný