SU/9/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Šléglov
Základní informace
Název zadávacího postupu
SU/9/2024/Z - Zpracování znaleckého posudku - Šléglov
Systémové číslo NEN
N006/24/V00006006
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00006006
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody s obnovením soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda s obnovením soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
26. 03. 2024 11:48
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Pavel
Příjmení
Dítě
pavel.dite@uzsvm.cz
Telefon 1
+420 583481136
Předmět
Popis předmětu
Na základě uzavřené Rámcové dohody na zpracování znaleckých posudků na oceňování nemovitého majetku č. 6/2024 Vám zasíláme výzvu k podání závazné cenové nabídky na zpracování znaleckého posudku pro stanovení ceny níže uvedené nemovité věci. Předmětem ocenění je tato nemovitá věc: Pozemek: • parcela stavební č. 117 o výměře 94 m², zastavěná plocha a nádvoří Součástí je stavba: bez čp/če, jiná st., včetně všech součástí pozemku, stavby, inženýrských sítí a porostů ve smyslu ustanovení § 505 až 509 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nemovitá věc je zapsaná v katastru nemovitostí u Katastrálního úřadu pro Olomoucký kraj, Katastrální pracoviště Šumperk, na listu vlastnictví 60000 pro kat. území Šléglov, obec Šléglov. Popis nemovité věci: Pozemek p.č. St. 117 se nachází mezi zemědělsky obhospodařovanými plochami a je volně přístupný. Na předmětném pozemku se nachází část vojenského objektu Olomouc – Hraniční opevnění v okrese Šumperk (CE 07-60-05). Dle platného územního plánu města Šumperk se pozemek p. č. st. 117 k.ú. Šléglov nachází v Plochách smíšených nezastavěného území. Znalecký posudek bude vypracován pro účely prodeje pozemku včetně stavby formou elektronického aukčního systému. Pro potřeby realizace tedy žádáme o ocenění pozemku včetně stavby v rámci jednoho znaleckého posudku. Znalecký posudek musí být zpracován v souladu s dokumentem „Specifikace požadavků na zpracování znaleckého posudku“, který je přílohou této výzvy. Dále je přiložen výpis z KN, snímek KM (ortofotomapa) a ilustrativní fotografie. Přílohou výzvy je „nabídkový list“. V případě, že budete mít o zakázku zájem, zašlete prostřednictvím „NEN“ závaznou celkovou nabídkovou cenu včetně DPH (pokud zhotovitel není plátcem DPH, uvede nabídkovou cenu bez DPH jako cenu s DPH). Celková nabídková cena se bude skládat ze součtu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným cenou za 1 hodinu práce a počtem požadovaných km v rámci dopravy nutných ke zpracování plnění vynásobeným cenou za 1 km dopravy, přičemž nesmí být překročeny jednotkové ceny uvedené zhotovitelem v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce, které jsou uvedeny v příloze č. 2 Smlouvy. Tato cena v sobě bude dále zahrnovat jak cenu samotného zpracování znaleckého posudku, tak případné další náklady vzniklé při nezbytných činnostech souvisejících s plněním předmětu Smlouvy (např. náklady na materiál, dopravu, poplatky, pojištění, administrativu, přenosná média aj.). Žádáme Vás o vyplnění přílohy „nabídkový list“. TERMÍN ZASLÁNÍ ZÁVAZNÉ CENOVÉ NABÍDKY: Termín zaslání závazných cenových nabídek je stanoven do 18. 3. 2024. Na nabídky podané po tomto termínu nebude brán zřetel. Podání ekonomicky nejvýhodnější nabídky nezakládá zhotoviteli nárok na zadání objednávky na zpracování znaleckého posudku. Objednatel si vyhrazuje právo nezadat objednávku žádnému zhotoviteli v souladu se zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, v platném znění. Nabídku jsou oprávněni zhotovitelé podat pouze prostřednictvím NEN, a to v souladu s podmínkami stanovenými ve výzvě k podání nabídky a Smlouvě. TERMÍN ZPRACOVÁNÍ POSUDKU: Objednávka bude vystavena v termínu po 1. 2. 2024 s termínem dodání znaleckého posudku nejpozději do 30 kalendářních dnů po akceptaci objednávky, a to ve dvou vyhotoveních v listinné podobě a v elektronické podobě ve formátu pdf na adresu Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, OP Šumperk, M.R. Štefánika 20, 787 01 Šumperk. Znalecký posudek bude zpracován v souladu s aktuálně platnými cenovými předpisy po 1. 1. 2024. V souladu s ustanovením Čl. 2.3. odst. f) Rámcové dohody č. 6/2024 musí být objednávka akceptována zhotovitelem prostřednictvím „NEN“ do 2 pracovních dnů. Podáním závazné cenové nabídky zároveň souhlasíte s výše uvedenými podmínkami pro objednání a zpracování znaleckého posudku. Kontaktní osoby: Pavel Dítě tel: 583 481 136 email: pavel.dite@uzsvm.cz Ing. Martina Kovaříková tel: 583 481 138 email: martina.kovarikova@uzsvm.cz
Kód z číselníku NIPEZ
71319000-7
Název z číselníku NIPEZ
Služby soudních znalců
Hlavní místo plnění
Olomoucký kraj
Kód z číselníku CPV
71319000-7
Název z číselníku CPV
Služby soudních znalců
Název předmětu
Služby soudních znalců
Položky předmětu
Místo plnění
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
CZ071 | Olomoucký kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00033845
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 11. 2024 06:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
26. 03. 2024 11:48 | Uveřejnění účastníků | |||
26. 03. 2024 11:48 | Uveřejnění výsledku |