Úprava datových a silových rozvodů
Základní informace
Název zadávacího postupu
Úprava datových a silových rozvodů
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/24/V00022923
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00022923
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 08. 2024 08:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
09. 08. 2024 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Specifikace: Prohlídka místa plnění Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 6. 8. 2024 v 10:00 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Martin Golembiovský, tel.: 704645866, e-mail: martin.golembiovsky@csu.gov.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. Zadávací podmínky ČSU vypisuje výběrové řízení na úpravu datových a silových rozvodů v místnosti datového sálu (podpodlahové rozvody), a to v následujícím rozsahu: 1, dodávka materiálu - podlahová krabice Legrand pro hlubokou horizontální montáž (4x zásuvka 230V, 2x držák na datovou zásuvku, záslepky, vanička, odklopný kryt, nerezová krycí deska) – 9 ks, - kabel CYKY-J 3x2,5 – 50 metrů, 2, dodávka práce/služeb - frézování otvorů do desek zdvojené podlahy, - montážní práce, - dokumentace, včetně revize elektroinstalace a přeměření datových přípojek s protokolem. Objednatel požaduje záruku v minimálním rozsahu 36 měsíců. Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Termín pro podání nabídky: do 09. 08. 2024 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dodání do 9. 9. 2024, včetně akceptace. Cena: maximální cena je stanovena na 60 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
45311000-0
Název z číselníku NIPEZ
Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
45311000-0
Název z číselníku CPV
Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení
Název předmětu
Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 08. 2024 12:00 | Uveřejnění účastníků | |||
19. 08. 2024 12:00 | Uveřejnění výsledku | |||
01. 08. 2024 08:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |