Úprava datových a silových rozvodů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Úprava datových a silových rozvodů

Systémové číslo NEN

N006/24/V00022923

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00022923

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 08. 2024 08:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

09. 08. 2024 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Čermák

E-mail

petr.cermak@czso.cz

Telefon 1

+420 274052352

Předmět


Popis předmětu

Specifikace: Prohlídka místa plnění Zadavatel umožňuje, aby si dodavatelé před vypracováním své nabídky dotčené prostory centrálního výpočetního střediska ČSÚ osobně navštívili a posoudili své možnosti. Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele, na adrese: Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 – Strašnice. Prohlídka místa plnění veřejné zakázky se uskuteční dne 6. 8. 2024 v 10:00 hodin. Kontaktní osoba pro prohlídku místa plnění: jméno: Martin Golembiovský, tel.: 704645866, e-mail: martin.golembiovsky@csu.gov.cz Zadavatel upozorňuje, že během prohlídky místa plnění je zakázáno pořizování audio či video záznamu. Zadávací podmínky ČSU vypisuje výběrové řízení na úpravu datových a silových rozvodů v místnosti datového sálu (podpodlahové rozvody), a to v následujícím rozsahu: 1, dodávka materiálu - podlahová krabice Legrand pro hlubokou horizontální montáž (4x zásuvka 230V, 2x držák na datovou zásuvku, záslepky, vanička, odklopný kryt, nerezová krycí deska) – 9 ks, - kabel CYKY-J 3x2,5 – 50 metrů, 2, dodávka práce/služeb - frézování otvorů do desek zdvojené podlahy, - montážní práce, - dokumentace, včetně revize elektroinstalace a přeměření datových přípojek s protokolem. Objednatel požaduje záruku v minimálním rozsahu 36 měsíců. Platební podmínky: 1. Cenu služeb uhradí objednatel dodavateli na základě daňového dokladu – faktury, kterou je dodavatel oprávněn vystavit do 15 (slovy: patnácti) dnů od akceptace služeb bez výhrad. 2. Vyúčtování ceny služeb provede dodavatel daňovým dokladem – fakturou, která musí obsahovat veškeré podstatné náležitosti podle zvláštních právních předpisů, zejména podle zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů a zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, ve znění pozdějších předpisů. Kromě těchto podstatných náležitostí musí daňový doklad – faktura dodavatele obsahovat evidenční číslo objednatele této objednávky, číslo účtu dodavatele a všechny údaje uvedené v ust. § 435 odst. 1 občanského zákoníku. 3. Lhůta splatnosti faktury činí 21 (slovy: dvacet jedna) dnů ode dne doručení daňového dokladu – faktury se všemi náležitostmi podle předchozího odstavce a akceptačním protokolem podepsaným oběma stranami objednateli do datové schránky - 2gfaasy. 4. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit dodavateli fakturu, která neobsahuje požadované náležitosti, která obsahuje cenu služeb vyúčtovanou v rozporu s touto smlouvou nebo která obsahuje chybně vyúčtovanou DPH. Lhůta splatnosti vyúčtované ceny služeb začíná v takovém případě znovu běžet ode dne doručení opravené faktury objednateli způsobem uvedeným v předchozím odstavci. Termín pro podání nabídky: do 09. 08. 2024 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dodání do 9. 9. 2024, včetně akceptace. Cena: maximální cena je stanovena na 60 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního listu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.

Kód z číselníku NIPEZ

45311000-0

Název z číselníku NIPEZ

Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

45311000-0

Název z číselníku CPV

Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení

Název předmětu

Instalace a montáž elektrických rozvodů a zařízení

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 08. 2024 12:00Uveřejnění účastníků
Detail19. 08. 2024 12:00Uveřejnění výsledku
Detail01. 08. 2024 08:53Uveřejnění zadávacích podmínek