Vývoj a servis systému ZÍSKEJ

Základní informace


Název zadávacího postupu

Vývoj a servis systému ZÍSKEJ

Systémové číslo NEN

N006/20/V00018521

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00018521

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

3 330 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

23. 07. 2020 17:06

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 08. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Zdeněk

Příjmení

Horák

E-mail

horak@arzinger.cz

Telefon 1

00420222320153

Telefon 2

0042724996997

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je provedení následujících úprav software systému „ZÍSKEJ“: • úpravy modulu MVS dle přílohy č. 2 zadávací dokumentace, kterou tvoří soupis změnových požadavků na MVS v systému ZÍSKEJ; • služba EDD včetně zabezpečeného úložiště – úložiště pro službu EDD musí zajišťovat následující vlastnosti: o zajištění bezpečného a spolehlivého ukládání a čtení dokumentů bez ohledu na jejich velikost, o nastavení oprávnění dle rolí, uživatelů a skupin, o údržba databáze ZODB, o monitoring a optimalizace ZODB, o optimalizace commitování transakcí s ohledem na bezpečnost a výkon, o řízení životnosti dokumentů dle časových razítek, o API v podobě externího dotazovacího jazyka umožňující práci s libovolným objektem v databázi ZODB na úrovni atributů objektu i objektu samotného, • návrh API pro komunikaci s okolními automatizovanými knihovními systémy (AKS), včetně: o návrhu univerzálních metod ZÍSKEJ pro využití pěti nejpoužívanějšími AKS v ČR (Aleph, Tritius, Verbis, ARL a Koha), o vypořádání připomínek k návrhu, o podpory synchronizace požadavků čtenáře v ZÍSKEJ s kartou čtenáře, o podpory automatické výpůjčky v AKS na základě požadavku čtenáře v ZÍSKEJ. Součástí předmětu veřejné zakázky je dále poskytování odborné technické podpory pro provoz a údržbu systému ZÍSKEJ tak, aby byla zajištěna požadovaná dostupnost systému v rozsahu uvedeném ve smlouvě, a to v maximálním rozsahu 10 hodin měsíčně, tedy po dobu trvání smlouvy celkem maximálně 480 hodin. V rámci poskytování technické podpory pro provoz systému ZÍSKEJ bude dodavatel za podmínek uvedených ve smlouvě zajišťovat především následující služby: • správa serveru, tří instancí Plone/Zope (produkční, testovací a školící) a průběžná profylaxe, zejm. kontrola logů, nasazování bezpečnostních záplat a upgradů malých subverzí (x.y.z beze změny x.y) Plone/Zope (např. z verze 4.2.1 na 4.2.6, nikoli z verze 4.2.1 na 4.3.15 nebo 5.0.8), • provádění úprav a konfigurace systému ZÍSKEJ dle požadavků zadavatele.

Kód z číselníku NIPEZ

72250000-2

Název z číselníku NIPEZ

Systémové a podpůrné služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72250000-2

Název z číselníku CPV

Systémové a podpůrné služby

Textové pole pro popis místa plnění

Sídlo zadavatele, není-li dohodnuto jinak.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSystémové a podpůrné služby72250000-2Systémové a podpůrné služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail12. 10. 2020 10:34Uveřejnění účastníků
Detail12. 10. 2020 10:34Uveřejnění výsledku
Detail01. 10. 2020 13:47Uveřejnění písemné zprávy
Detail30. 09. 2020 14:18Uveřejnění účastníků
Detail30. 09. 2020 14:18Uveřejnění výsledku
Detail23. 07. 2020 17:06Uveřejnění zadávacích podmínek