Probíhá plánovaná odstávka autorizované části NEN, viz Informace a novinky.

Nábytek pro MŠMT 2018 - 2022

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nábytek pro MŠMT 2018 - 2022

Systémové číslo NEN

N006/18/V00003347

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2018-008745

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00003347

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

10 800 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

23. 03. 2018 12:44

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 05. 2018 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Lenka

Příjmení

Přibová

E-mail

lenka.pribova@msmt.cz

Telefon 1

+420 234811968

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění je dodávka kancelářského, sedacího, lehacího, atypického a jiného nábytku včetně dopravy na místo určení, manipulace, montáže, úklidu a likvidace obalového materiálu. Bližší technická specifikace, vymezení předpokládaného množství odebraných kusů a podrobnější popis předmětu plnění je uveden v příloze č. 1 této ZD – Vymezení předmětu zakázky.

Kód z číselníku NIPEZ

39100000-3

Název z číselníku NIPEZ

Nábytek

Kód z číselníku CPV

39100000-3

Název z číselníku CPV

Nábytek

Textové pole pro popis místa plnění

Podrobnější seznam všech veřejných zadavatelů je uveden v zadávací dokumentaci a v příloze č. 4 zadávací dokumentace

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailKancelářský nábytek39130000-2Kancelářský nábytekPředmětem plnění je dodávka kancelářského, sedacího, lehacího, atypického a jiného nábytku včetně dopravy na místo určení, manipulace, montáže, úklidu a likvidace obalového materiálu. Bližší technická specifikace, vymezení předpokládaného množství odebraných kusů a podrobnější popis předmětu plnění je uveden v příloze č. 1 této ZD – Vymezení předmětu zakázky.
DetailNábytek39100000-3NábytekPředmětem plnění je dodávka kancelářského, sedacího, lehacího, atypického a jiného nábytku včetně dopravy na místo určení, manipulace, montáže, úklidu a likvidace obalového materiálu. Bližší technická specifikace, vymezení předpokládaného množství odebraných kusů a podrobnější popis předmětu plnění je uveden v příloze č. 1 této ZD – Vymezení předmětu zakázky.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 03. 2021 14:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail25. 08. 2020 12:51Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 159_Počátky.
Detail28. 07. 2020 10:07Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 165_NPIČR.
Detail23. 07. 2020 10:30Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 154_ NPIČR.
Detail23. 07. 2020 10:24Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 164_NPIČR.
Detail23. 07. 2020 10:15Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 163_VÚ Dřevohostice.
Detail25. 06. 2020 10:17Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 162.
Detail24. 06. 2020 09:47Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č.150_MŠMT.
Detail17. 06. 2020 15:12Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 158_VÚ Nový Jičín.
Detail11. 06. 2020 15:55Došlo k uveřejnění dokumentu Prováděcí smlouva na nábytek č. 157_CZVV.

Evidence uveřejnění ve VVZ


26. 06. 2018 00:0027. 06. 2018 00:00F2018-021163 Oznámení o výsledku zadávacího řízení
20. 03. 2018 00:0023. 03. 2018 00:00F2018-008745Oznámení o zahájení zadávacího řízení