Detail
Základní informace
Úřední název
Zeppelin CZ s.r.o.
IČO
18627226
DIČ
CZ18627226
Obec
Modletice
Část obce
Modletice
Ulice
Lipová
Číslo popisné
72
PSČ
25101
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
23. 10. 2024
Evidenční číslo smlouvy
24225015407
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Účelem VZ je provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí provádění provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích objednávek (výzev) na zařízení CAT dle bodu III. Odstavce 3.1. písmena b). v návrhu RÁMCOVÉ DOHODY O DÍLO. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od oboustranného podpisu, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Požadujeme k doložení: Podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZ - žádáme o kontrolu správnosti výpočtu !!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.
Smluvní cena bez DPH
183 809,66
Smluvní cena s DPH
222 409,69
Smluvní cena s dodatky bez DPH
183 809,66
Smluvní cena s dodatky s DPH
222 409,69
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/30674472
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne