Detail

Základní informace


Úřední název

Zeppelin CZ s.r.o.

IČO

18627226

DIČ

CZ18627226

Obec

Modletice

Část obce

Modletice

Ulice

Lipová

Číslo popisné

72

PSČ

25101

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

23. 10. 2024

Evidenční číslo smlouvy

24225015407

Základní popis předmětu plnění smlouvy

Účelem VZ je provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí provádění provádění servisu, údržby a běžných oprav zemních strojů CAT včetně příslušenství podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle jednotlivých dílčích objednávek (výzev) na zařízení CAT dle bodu III. Odstavce 3.1. písmena b). v návrhu RÁMCOVÉ DOHODY O DÍLO. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od oboustranného podpisu, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Požadujeme k doložení: Podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZ - žádáme o kontrolu správnosti výpočtu !!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů.

Smluvní cena bez DPH

183 809,66

Smluvní cena s DPH

222 409,69

Smluvní cena s dodatky bez DPH

183 809,66

Smluvní cena s dodatky s DPH

222 409,69

Měna

CZK

Internetová adresa, na které je smlouva umístěna

https://smlouvy.gov.cz/smlouva/30674472

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne