Nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00018707
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00018707
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
15. 08. 2024 10:19
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o VZMR na nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. - Viz. podrobný popis: Dezinfekce podlah - čistící dezinfekční prostředek bez obsahu formaldehydu pro rychlou dezinfekci, který se využívá ve všech oblastech medicíny, v ordinacích a laboratořích. Účinná látka – aldehyd a KAS. - celkem 60 l v kanystrech á 5 l. Dezinfekce povrchů - tekutý dezinfekční prostředek na bázi alkoholů k přímému použití se širokým spektrem účinnosti, pro rychlou a bezpečnou dezinfekci předmětů a povrchů postřikem, který se neředí, zasychá a nezanechává zbytková rezidua. Účinná látka – 2-propanol a n-propanol. - celkem 60 l v kanystrech á 5 l. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.
Kód z číselníku NIPEZ
24455000-8
Název z číselníku NIPEZ
Desinfekční prostředky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
24455000-8
Název z číselníku CPV
Desinfekční prostředky
Název předmětu
Desinfekční prostředky
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 13:48 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
15. 08. 2024 10:19 | Uveřejnění výsledku |