Nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00018707

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00018707

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

15. 08. 2024 10:19

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o VZMR na nákup dezinfekčních prostředků k zabezpečení provozu odboru laboratorní diagnostiky Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadované položky jsou nezbytné k zabezpečení provozu laboratoří. - Viz. podrobný popis: Dezinfekce podlah - čistící dezinfekční prostředek bez obsahu formaldehydu pro rychlou dezinfekci, který se využívá ve všech oblastech medicíny, v ordinacích a laboratořích. Účinná látka – aldehyd a KAS. - celkem 60 l v kanystrech á 5 l. Dezinfekce povrchů - tekutý dezinfekční prostředek na bázi alkoholů k přímému použití se širokým spektrem účinnosti, pro rychlou a bezpečnou dezinfekci předmětů a povrchů postřikem, který se neředí, zasychá a nezanechává zbytková rezidua. Účinná látka – 2-propanol a n-propanol. - celkem 60 l v kanystrech á 5 l. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30-ti pracovních dnů po podpisu KS poslední smluvní stranou a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín . Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) – výpis z OR a výpis z živnostenského rejstříku. Jako přílohu č. 2 vložit cenovou nabídku – kalkulaci. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, který podepíše osoba oprávněná jednat za společnost účastníka. Jako přílohu č. 4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.

Kód z číselníku NIPEZ

24455000-8

Název z číselníku NIPEZ

Desinfekční prostředky

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

24455000-8

Název z číselníku CPV

Desinfekční prostředky

Název předmětu

Desinfekční prostředky

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 13:48Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail15. 08. 2024 10:19Uveřejnění výsledku