DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.
Základní informace
Název zadávacího postupu
DP – Smlouva na zabezpečení závodního stravování formou stravovacích poukázek pro VVetÚ Hlučín za 8/2024.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00026719
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00026719
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
09. 09. 2024 10:21
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup služby - zabezpečení nákupu stravovacích poukázek pro zaměstnance VVetÚ Hlučín včetně nákladových středisek Chotyně a České Budějovice na období od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 – nominální hodnota stravovací poukázky činí 130,00 Kč – viz. příloha č.2. Celkem poskytovatel dodá za dobu plnění smlouvy maximálně 30 768 ks stravovacích poukázek, přičemž měsíčně počet stravovacích poukázek nepřesáhne 1 282 ks. Požadujeme stanovení výše provize za prodej stravovacích poukázek. Hodnota výše provize bude uvedena na dvě (2) desetinná místa s hodnotou vyšší než 0 a nesmí být uvedena ani hodnota záporná, v těchto případech bude ze strany uchazeče vyhodnoceno jako porušení požadavků zadavatele na zpracování nabídkové ceny. Plnění bude prováděno podle požadavků zadavatele na základě uzavřené smlouvy na zabezpečení služby s vítězným uchazečem pro období od 1.2.2024 - 31.1.2026. Poskytovatel zajistí jednotlivá dílčí plnění průběžným dodáním objednaných stravovacích poukázek ve stanovené době a dohodnutým způsobem – viz. příloha č.3 - Návrh smlouvy. Požadavky: - Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016 odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. - Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu v příloze č.2. - Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. - jako přílohu č. 4 vložit čestné prohlášení dodavatele Součástí nabídky požadujeme dodat aktuální přehled stravovacích zařízení v obcích a městech Hlučín, Chotyně (Hrádek nad Nisou) a České Budějovice, kde lze uplatnit poukázku na poskytovaná jídla mající charakter hlavního jídla. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Od 1. 2. 2024 do 31. 1. 2026 Vojenský veterinární ústav Hlučín , Opavská 29, 748 01 Hlučín
Kód z číselníku NIPEZ
30199770-8
Název z číselníku NIPEZ
Stravenky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
30199770-8
Název z číselníku CPV
Stravenky
Název předmětu
Stravenky
Textové pole pro popis místa plnění
Dle smlouvy.
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00035383
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 11. 2024 14:18 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
09. 09. 2024 10:21 | Uveřejnění účastníků | |||
09. 09. 2024 10:21 | Uveřejnění výsledku |