AHNM/OLogZ - Nákup služby stěhování a manipulace s majetkem u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v objektech v Praze

Základní informace


Název zadávacího postupu

AHNM/OLogZ - Nákup služby stěhování a manipulace s majetkem u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v objektech v Praze

Systémové číslo NEN

N006/18/V00014016

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00014016

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka zadaná na základě výjimky

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

2 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum zrušení ZP

16. 08. 2018 11:15

Datum uveřejnění ZP na profil

31. 07. 2018 12:07

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

10. 08. 2018 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Milan

Příjmení

Kováč

E-mail

kovacm2@army.cz

Telefon 1

+420 973206267

Telefon 2

+420 725566294

Předmět


Popis předmětu

- stěhování vnitřního kancelářského vybavení a manipulace s tímto majetkem, přeprava mezi jednotlivými objekty v Praze, přeprava a stěhování majetku do a ze skladu AHNM v Praze 6 Ruzyně; - poskytované služby budou realizovány výhradně na území města Praha (viz. „www.geoportalpraha.cz/cs/mapy-mc-ke-stazeni#.W1bltLjXchI“ - nákup uvedené služby se týká movitého majetku vedeného v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v objektech v Praze v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – „Cenová nabídka“, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - měrné jednotky za požadované služby – úkon; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (poskytovatelem služby) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR; - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - nabídku může podat dodavatel, který má pojištění pro případ poškození stěhovaného majetku a pojištění osob stěhující majetek. Uvedenou podmínku splní dodavatel tím, že v návrhu rámcové dohody v bodě VII. odst.2 vyplní název pojišťovny a číslo pojistné smlouvy;

Kód z číselníku NIPEZ

98392000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stěhovací služby

Kód z číselníku CPV

98392000-7

Název z číselníku CPV

Stěhovací služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailManipulace s nákladem a skladování63100000-0Manipulace s nákladem a skladováníManipulace s nákladem a skladování
DetailStěhovací služby98392000-7Stěhovací služby

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 08. 2018 11:29Uveřejnění o zrušení
Detail02. 08. 2018 10:55Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail31. 07. 2018 12:07Uveřejnění zadávacích podmínek