AHNM/OLogZ - Nákup služby stěhování a manipulace s majetkem u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v objektech v Praze
Základní informace
Název zadávacího postupu
AHNM/OLogZ - Nákup služby stěhování a manipulace s majetkem u Agentury hospodaření s nemovitým majetkem v objektech v Praze
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/18/V00014016
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P18V00014016
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
2 000 000,00
Měna
koruna česká
Datum zrušení ZP
16. 08. 2018 11:15
Datum uveřejnění ZP na profil
31. 07. 2018 12:07
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
10. 08. 2018 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Milan
Příjmení
Kováč
kovacm2@army.cz
Telefon 1
+420 973206267
Telefon 2
+420 725566294
Předmět
Popis předmětu
- stěhování vnitřního kancelářského vybavení a manipulace s tímto majetkem, přeprava mezi jednotlivými objekty v Praze, přeprava a stěhování majetku do a ze skladu AHNM v Praze 6 Ruzyně; - poskytované služby budou realizovány výhradně na území města Praha (viz. „www.geoportalpraha.cz/cs/mapy-mc-ke-stazeni#.W1bltLjXchI“ - nákup uvedené služby se týká movitého majetku vedeného v evidenci Agentury hospodaření s nemovitým majetkem (dále jen "AHNM") v objektech v Praze v souladu s cenovou nabídkou uvedenou v Příloze č.1 – „Cenová nabídka“, která bude přílohou číslo 1 ke smlouvě s dodavatelem, který podá ekonomicky nejvýhodnější nabídku; - plnění smlouvy bude probíhat na základě dílčích objednávek objednatele v průběhu trvání platnosti smlouvy; - měrné jednotky za požadované služby – úkon; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení (poskytovatelem služby) bude uzavřena víceletá rámcová dohoda (smlouva) na poskytování služby; - zadávající požaduje uzavření rámcové dohody v elektronickém tržišti na základě zaručeného elektronického podpisu (platného). Zadávající podepisuje dohodu výhradně jako poslední. (Všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“ čl. 15); - podepsání dohody ručně bude zadávajícím akceptováno pouze výjimečně, v odůvodněných případech; - výběr dodavatele v elektronickém tržišti požadujeme provést z území celé ČR; - nabídku může podat dodavatel z kteréhokoliv státu v Evropské unii za podmínky registrace v NEN, za podmínek stanovených v NEN a podmínek uvedených v tomto výběrovém řízení (zejména podání nabídky v českém jazyce, podepsaná smlouva a nabídka v CZK, tedy v Kč); - nabídku může podat dodavatel, který má pojištění pro případ poškození stěhovaného majetku a pojištění osob stěhující majetek. Uvedenou podmínku splní dodavatel tím, že v návrhu rámcové dohody v bodě VII. odst.2 vyplní název pojišťovny a číslo pojistné smlouvy;
Kód z číselníku NIPEZ
98392000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stěhovací služby
Kód z číselníku CPV
98392000-7
Název z číselníku CPV
Stěhovací služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Manipulace s nákladem a skladování | 63100000-0 | Manipulace s nákladem a skladování | Manipulace s nákladem a skladování | |
Stěhovací služby | 98392000-7 | Stěhovací služby |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 08. 2018 11:29 | Uveřejnění o zrušení | |||
02. 08. 2018 10:55 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
31. 07. 2018 12:07 | Uveřejnění zadávacích podmínek |