RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024

Systémové číslo NEN

N006/22/V00032602

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00032602

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

30. 11. 2022 12:53

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

09. 12. 2022 18:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

kralj8@army.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem této dohody je provedení předepsaných ročních revizí, servisu, údržby a běžných oprav plicních automatik. Předmětem dohody je provést službu definovanou touto dohodou. Službou se pro účely této dohody rozumí provádění servisních prací, údržby a běžných oprav podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů a provedení revizí dle ČSN EN 250 z roku 2014 čl. 5.7.1., při zkoušce absolutním přetlakem 0,6 MPa – zkouška s využitím umělých plic dle dílčích objednávek (výzev) u potápěčských plicních automatik (dle seznamu u cenové nabídky v příloze č. 1) Závazek poskytovatele provést službu v rozsahu automatik APEX XTX 200, APEX XTX 50, SCUBAPRO MK25/S600, INTERSPIRO – obličejová maska. Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), dále oprávnění SOTD – PZ MO, platné oprávnění k činnostem na UTZ i v době provedení prací, řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od 1. 1. 2023, nebo od podpisu dohody poslední smluvní stranou po tomto termínu. Ukončená bude uplynutím doby, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.

Kód z číselníku NIPEZ

37412230-0

Název z číselníku NIPEZ

Plicní automatiky

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

37412230-0

Název z číselníku CPV

Plicní automatiky

Název předmětu

Plicní automatiky

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail14. 01. 2025 06:37Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail17. 01. 2023 13:13Uveřejnění účastníků
Detail17. 01. 2023 13:13Uveřejnění výsledku
Detail05. 01. 2023 11:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail30. 11. 2022 12:53Uveřejnění zadávacích podmínek