RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024
Základní informace
Název zadávacího postupu
RD na servis a revize potápěčských plicních automatik 2023-2024
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/22/V00032602
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00032602
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
30. 11. 2022 12:53
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
09. 12. 2022 18:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Král
kralj8@army.cz
Telefon 1
+420 973307031
Telefon 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Předmět
Popis předmětu
Účelem této dohody je provedení předepsaných ročních revizí, servisu, údržby a běžných oprav plicních automatik. Předmětem dohody je provést službu definovanou touto dohodou. Službou se pro účely této dohody rozumí provádění servisních prací, údržby a běžných oprav podle technických podmínek výrobce v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů a provedení revizí dle ČSN EN 250 z roku 2014 čl. 5.7.1., při zkoušce absolutním přetlakem 0,6 MPa – zkouška s využitím umělých plic dle dílčích objednávek (výzev) u potápěčských plicních automatik (dle seznamu u cenové nabídky v příloze č. 1) Závazek poskytovatele provést službu v rozsahu automatik APEX XTX 200, APEX XTX 50, SCUBAPRO MK25/S600, INTERSPIRO – obličejová maska. Závazek objednatele za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), dále oprávnění SOTD – PZ MO, platné oprávnění k činnostem na UTZ i v době provedení prací, řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců od 1. 1. 2023, nebo od podpisu dohody poslední smluvní stranou po tomto termínu. Ukončená bude uplynutím doby, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.
Kód z číselníku NIPEZ
37412230-0
Název z číselníku NIPEZ
Plicní automatiky
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
37412230-0
Název z číselníku CPV
Plicní automatiky
Název předmětu
Plicní automatiky
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
14. 01. 2025 06:37 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
17. 01. 2023 13:13 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 01. 2023 13:13 | Uveřejnění výsledku | |||
05. 01. 2023 11:32 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
30. 11. 2022 12:53 | Uveřejnění zadávacích podmínek |