Nákup tonerů

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup tonerů

Systémové číslo NEN

N006/22/V00009142

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00009142

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

20. 04. 2022 10:22

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

02. 05. 2022 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Ondřej

Příjmení

Černý

E-mail

cernyo1@army.cz

Telefon 1

+420 601580567

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je pořízení majetku, kterým se pro účely této VZMR rozumí "Nákup tonerů" pro VÚ 6624 Olomouc dále specifikované v zadání této VZMR. Součástí zadávací dokumentace je "Návrh smlouvy", zadavatel požaduje vyplnění ve vyznačených místech a opětovného vložení (ve formátu "pdf" i v původním formátu souboru "word") do el. nástroje jako součást nabídky. Cenu, která byla vypočtena na základě vyplnění tabulky v "„Návrhu smlouvy", zadejte přesně bez zaokrouhlování do el. nástroje jako nabídku. Zadavatel požaduje přiložit následující kvalifikační dokumenty (nejlépe ve formátu pdf): a) Doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, ne starší 3 měsíců; b) Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, ne starší 3 měsíců; c) Čestné prohlášení k základní způsobilosti, ne starší 3 měsíců. Součástí nabídky budou také přílohy prokazující kvalifikaci uchazeče. Nedoložení kvalifikace ani po opětovné výzvě bude ze strany zadavatele bráno jako nesplnění základních předpokladů a tato nabídka bude vyřazena před hodnocením nabídek. Uchazeč nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady uchazeče s poskytnutím služby. Řádně zkontrolujte cenu zadanou do el. nástroje. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyhodnocení výběrového řízení proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Po vyhlášení výsledku výběrového řízení běží lhůta 3 pracovních dnů pro možnost odvolání proti výsledku výběrového řízení.

Kód z číselníku NIPEZ

30125110-5

Název z číselníku NIPEZ

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

30125110-5

Název z číselníku CPV

Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Název předmětu

Nákup tonerů

Textové pole pro popis místa plnění

Vojenský útvar 6624 Olomouc, Libušina648/111, 779 00

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNákup tonerů30125110-5Tonery pro laserové tiskárny/faxové přístroje

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 12. 2024 10:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail09. 05. 2022 13:26Uveřejnění účastníků
Detail09. 05. 2022 13:26Uveřejnění výsledku
Detail02. 05. 2022 12:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail20. 04. 2022 10:22Uveřejnění zadávacích podmínek