Nákup diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín.

Systémové číslo NEN

N006/22/V00029140

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P22V00029140

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 11. 2022 10:25

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

14. 11. 2022 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Dana

Příjmení

Koligová

E-mail

koligovad@army.cz

Telefon 1

+420 973487325

Předmět


Popis předmětu

Nákup diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Předmět a vymezení plnění zakázky: Jedná se o VZMR k zabezpečení nákupu diagnostického spotřebního materiálu – inokulační kličky - sterilní, flexibilní o objemu 1 µl pro OLD u Vojenského veterinárního ústavu Hlučín. Požadujeme délku minimální exspirace 30 měsíců od dodání produktu. Jedná se o následující materiál – viz. popis: Inokulační kličky sterilní, objem 1 µl, flexibilní, celkem 30 000 ks (možnost balení po 20 -25 ks v balení … dle dodavatele). Požadujeme zaslat vzorky (testovací vzorek produktu 10-25 ks v balení). Vzorky požadujeme zaslat nejpozději do 11.11.2022 do 15:00 hod. na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín v označené obálce VZMR-neotevírat. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným účastníkem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 9.12.2022 z důvodu ukončení finančního hospodářství za rok 2022 a to na adresu Vojenský veterinární ústav Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2022. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady výpisy z obchodního (živnostenského) rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR.

Kód z číselníku NIPEZ

33000000-0

Název z číselníku NIPEZ

Zdravotnické přístroje, farmaceutika a prostředky pro osobní péči

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33000000-0

Název z číselníku CPV

Zdravotnické přístroje, farmaceutika a prostředky pro osobní péči

Název předmětu

Zdravotnické přístroje, farmaceutika a prostředky pro osobní péči

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 11. 2024 10:23Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 12. 2022 13:07Uveřejnění účastníků
Detail06. 12. 2022 13:06Uveřejnění výsledku
Detail22. 11. 2022 14:32Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail01. 11. 2022 10:25Uveřejnění zadávacích podmínek