nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie
Základní informace
Název zadávacího postupu
nákup kalendářů a kancelářských potřeb - kopie
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00035499
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00035499
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
05. 11. 2024 11:22
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
14. 11. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Eva
Příjmení
Kvapilová
kvapilovae@army.cz
Telefon 1
+420 973244524
Předmět
Popis předmětu
Nákup kalendářů a kancelářských potřeb dle tabulky cenové kalkulace ( součástí je specifikace položky předmětu ) k vyplnění žlutě označených polí a vložení zpět. Další informace viz. příloha Obecné informace pro dodavatele. Konečná nabídková cena s DPH musí být uvedena včetně platné sazby DPH v ČR. !!! NÁVRH OBJEDNÁVKY ZAŠLE UCHAZEČ ZADAVATELI JIŽ PODEPSANÝ OSOBOU OPRÁVNĚNOU JEDNAT JMÉNEM ČI ZA UCHAZEČE (na základě plné moci) SPOLU SE SVOJI NABÍDKOU!!!!!!! Veškerá komunikace (dotazy) mezi zadavatelem a dodavatelem probíhá výhradně na portálu elektronického tržiště NEN. Výběrové řízení bude vyhodnoceno na základě cenových nabídek, vyhrává nejnižší nabídková cena (cena včetně dopravného a dalších nákladů spojených s provedením dodávky), při splnění požadovaných parametrů. Účastníci VŘ budou seznámeni s výsledky prostřednictvím elektronického tržiště. S vítěznou firmou bude neprodleně zahájeno jednání o uzavření kupní smlouvy. Obchodní podmínky zadavatel stanovil v návrhu objednávky, který předkládá jako součást zadávací dokumentace. Dodavatel do návrhu objednávky doplní své údaje. Pokud budete cokoliv měnit, označte tyto změny červeně!!!! Dodavatelem upravený návrh objednávky předloží zadavateli v nabídce.
Kód z číselníku NIPEZ
30192000-1
Název z číselníku NIPEZ
Kancelářské potřeby
Hlavní místo plnění
Pardubický kraj
Kód z číselníku CPV
30192000-1
Název z číselníku CPV
Kancelářské potřeby
Název předmětu
Kancelářské potřeby
Textové pole pro popis místa plnění
VZ 551240 Lázně Bohdaneč, budova č. 17, sklad logistiky
Položky předmětu
Místo plnění
CZ053 | Pardubický kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 11. 2024 12:11 | Uveřejnění výsledku | |||
26. 11. 2024 12:11 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 11. 2024 09:46 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
11. 11. 2024 09:07 | Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace | |||
05. 11. 2024 11:22 | Uveřejnění zadávacích podmínek |