Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00026085
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00026085
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
26. 08. 2024 14:56
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
04. 09. 2024 07:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Aleš
Příjmení
Grňák
grnaka@army.cz
Telefon 1
+420 973307744
Telefon 2
+420 775326682
Předmět
Popis předmětu
Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů. Zadavatel požaduje: 1. Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru a technickými podmínkami výrobce hasicích přístrojů. Předpokládané počty a typy hasicích přístrojů jsou uvedeny v příloze č. 1. 2. Zpracování dokladu podle § 9 odst. 8 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o provedené kontrole a údržbě, vylepení kontrolních štítků na každý revidovaný přístroj včetně plombování a protokolu o nesplnění podmínek daných § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. 3. Provedení vyřazení z používání 166 kusů přenosných HP dle přílohy se zápisem. Poskytovatel zahájí provádění služby po oboustranném podpisu smlouvy a zveřejnění smlouvy v registru smluv. Předpokládaný termín fyzického provedení revizí HP v termínu: od 23. 9. 2024 do 4. 10. 2024. Následné předání dokumentace o provedení služby do 11. 10. 2024 Přejímka služby bude provedena po provedení kontrol a předání požadované dokumentace. Povinnost poskytovatele disponovat pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce minimálně ve výši plnění smlouvy. Kontroly musí provádět řádně odborně způsobilé osoby s platným oprávněním. Požadavky na kvalifikaci: a) výpis z Obchodního rejstříku či Živnostenského rejstříku; b) živnost: Montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyn (ohlašovaná živnost); c) osvědčení odborné způsobilosti jednotlivých pracovníku provádějících požadované služby: • oprávnění státního odborného technického dozoru MO pro provádění požadovaných služeb; • osvědčení o odborné způsobilosti vydané Ministerstvem vnitra; • oprávnění o odborné způsobilosti k provádění kontrol hasicích přístrojů podle ust. § 9 a 10 vyhl. MV ČR č. 246/2021 Sb; • certifikát MŽP podle článku 5 ods. 1 nařízení Komise (ES) č. 304/2008 ke kontrole těsnosti systémů požární ochrany obsahující regulované látky a fluorované skleníkové plyny, ke znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů a regulovaných látek ze systémů požární ochrany a hasících přístrojů, k instalaci, údržbě a servisu těchto zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami. Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) a v případě společné nabídky více dodavatelů: • V případě, že není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace sám, je oprávněn prokázat určitou část kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) s výjimkou kritérií podle § 74 a § 77 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). • Dodavatel je povinen u všech poddodavatelů, kteří jsou mu při podání nabídky známi, předložil doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a § 77 odst. 1 ZZVZ. • Podá-li za účelem společného plnění předmětu veřejné zakázky nabídku více dodavatelů společně, prokazují tito dodavatelé kvalifikaci tak, že každý z dodavatelů je povinen samostatně prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti ve vztahu k České republice. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyplňte všechna žlutá pole návrhu smlouvy a cenové nabídky. Řádně překontrolujte správnost výpočtů cenové nabídky. Součástí řádně podané nabídky je fyzický či elektronický podpis návrhu smlouvy a cenové nabídky. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Kód z číselníku NIPEZ
50413200-5
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Hlavní místo plnění
Jihočeský kraj
Kód z číselníku CPV
50413200-5
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Název předmětu
Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů
Textové pole pro popis místa plnění
VÚ 6624 Bechyně
Položky předmětu
Místo plnění
CZ031 | Jihočeský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 09. 2024 08:33 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 09. 2024 08:33 | Uveřejnění účastníků | |||
17. 09. 2024 12:35 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
26. 08. 2024 14:56 | Uveřejnění zadávacích podmínek |