Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Provedení kontroly HP dle § 9 vyhlášky č. 246/2001 Sb.

Systémové číslo NEN

N006/24/V00026085

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00026085

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 08. 2024 14:56

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

04. 09. 2024 07:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Aleš

Příjmení

Grňák

E-mail

grnaka@army.cz

Telefon 1

+420 973307744

Telefon 2

+420 775326682

Předmět


Popis předmětu

Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů. Zadavatel požaduje: 1. Provedení periodické zkoušky hasicích přístrojů a pravidelných ročních prohlídek práškových, sněhových a vodních hasicích přístrojů v souladu se zákonem č. 133/1985 Sb., o požární ochraně, v platném znění a § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb., o stanovení podmínek požární bezpečnosti a výkonu státního požárního dozoru a technickými podmínkami výrobce hasicích přístrojů. Předpokládané počty a typy hasicích přístrojů jsou uvedeny v příloze č. 1. 2. Zpracování dokladu podle § 9 odst. 8 vyhlášky č. 246/2001 Sb., o provedené kontrole a údržbě, vylepení kontrolních štítků na každý revidovaný přístroj včetně plombování a protokolu o nesplnění podmínek daných § 9 vyhlášky MV č. 246/2001 Sb. 3. Provedení vyřazení z používání 166 kusů přenosných HP dle přílohy se zápisem. Poskytovatel zahájí provádění služby po oboustranném podpisu smlouvy a zveřejnění smlouvy v registru smluv. Předpokládaný termín fyzického provedení revizí HP v termínu: od 23. 9. 2024 do 4. 10. 2024. Následné předání dokumentace o provedení služby do 11. 10. 2024 Přejímka služby bude provedena po provedení kontrol a předání požadované dokumentace. Povinnost poskytovatele disponovat pojištěním odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě ve výši odpovídající pojistné částce minimálně ve výši plnění smlouvy. Kontroly musí provádět řádně odborně způsobilé osoby s platným oprávněním. Požadavky na kvalifikaci: a) výpis z Obchodního rejstříku či Živnostenského rejstříku; b) živnost: Montáž, opravy, revize a zkoušky tlakových zařízení a nádob na plyn (ohlašovaná živnost); c) osvědčení odborné způsobilosti jednotlivých pracovníku provádějících požadované služby: • oprávnění státního odborného technického dozoru MO pro provádění požadovaných služeb; • osvědčení o odborné způsobilosti vydané Ministerstvem vnitra; • oprávnění o odborné způsobilosti k provádění kontrol hasicích přístrojů podle ust. § 9 a 10 vyhl. MV ČR č. 246/2021 Sb; • certifikát MŽP podle článku 5 ods. 1 nařízení Komise (ES) č. 304/2008 ke kontrole těsnosti systémů požární ochrany obsahující regulované látky a fluorované skleníkové plyny, ke znovuzískávání fluorovaných skleníkových plynů a regulovaných látek ze systémů požární ochrany a hasících přístrojů, k instalaci, údržbě a servisu těchto zařízení s fluorovanými skleníkovými plyny a regulovanými látkami. Prokázání kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) a v případě společné nabídky více dodavatelů: • V případě, že není dodavatel schopen prokázat splnění kvalifikace sám, je oprávněn prokázat určitou část kvalifikace prostřednictvím jiných osob (poddodavatelů) s výjimkou kritérií podle § 74 a § 77 odst. 1 zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“). • Dodavatel je povinen u všech poddodavatelů, kteří jsou mu při podání nabídky známi, předložil doklady prokazující základní způsobilost podle § 74 a § 77 odst. 1 ZZVZ. • Podá-li za účelem společného plnění předmětu veřejné zakázky nabídku více dodavatelů společně, prokazují tito dodavatelé kvalifikaci tak, že každý z dodavatelů je povinen samostatně prokázat splnění základní způsobilosti a profesní způsobilosti ve vztahu k České republice. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. Vyplňte všechna žlutá pole návrhu smlouvy a cenové nabídky. Řádně překontrolujte správnost výpočtů cenové nabídky. Součástí řádně podané nabídky je fyzický či elektronický podpis návrhu smlouvy a cenové nabídky. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

Kód z číselníku NIPEZ

50413200-5

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Hlavní místo plnění

Jihočeský kraj

Kód z číselníku CPV

50413200-5

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Název předmětu

Opravy a údržba protipožárních systémů a hasicích přístrojů

Textové pole pro popis místa plnění

VÚ 6624 Bechyně

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail25. 09. 2024 08:33Uveřejnění výsledku
Detail25. 09. 2024 08:33Uveřejnění účastníků
Detail17. 09. 2024 12:35Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail26. 08. 2024 14:56Uveřejnění zadávacích podmínek