Velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2025
Základní informace
Název zadávacího postupu
Velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2025
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00000138
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00000138
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
500 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
06. 01. 2025 09:07
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
16. 01. 2025 07:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Zdeněk
Příjmení
Kocour
zdenek.kocour@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973204977
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2025. Specifikace požadovaného díla je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“.K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh rámcové dohody“ a příloha „Závazná cenová nabídka“, která musí být podepsána statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Požadujeme kompletní opakovanou dodávku na základě dílčích výzev k plnění, které budou zasílány elektroniky e-mailem. Účastník zadávacího řízení musí vyplnit všechny položky v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno v rámcové dohodě. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu Rámcové dohody a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Doba plnění: Od uzavření smluvního vztahu, nejpozději do 31. 12. 2025 nebo do vyčerpání limitu 500.000,- Kč bez DPH, nastane-li tato skutečnost dřív. Dodací místo plnění dílčích objednávek: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Postup stanovení pořadí nabídek: Od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. Pořadí nabídek bude stanoveno na základě následujícího vzorce: K001 * 1 Další informace: Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Nabídky musí být podány nejpozději do 16.1.2025 07.00. Podáním nabídky se rozumí doručení nabídky zadavateli. Za včasné doručení odpovídá dodavatel.
Kód z číselníku NIPEZ
79800000-2
Název z číselníku NIPEZ
Tiskařské a související služby
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
79800000-2
Název z číselníku CPV
Tiskařské a související služby
Název předmětu
Tiskařské a související služby
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Tiskařské a související služby | 79800000-2 | Tiskařské a související služby |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ano
Systémové číslo IEN
2502000001
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 01. 2025 09:07 | Uveřejnění zadávacích podmínek |