Velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2025

Základní informace


Název zadávacího postupu

Velkoformátový tisk pro VHÚ Praha v roce 2025

Systémové číslo NEN

N006/25/V00000138

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00000138

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

500 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

06. 01. 2025 09:07

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

16. 01. 2025 07:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Zdeněk

Příjmení

Kocour

E-mail

zdenek.kocour@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973204977

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení velkoformátového tisku pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2025. Specifikace požadovaného díla je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“.K této nabídce podávané v rámci VZMR musí být připojeny a vyplněny přílohy „Návrh rámcové dohody“ a příloha „Závazná cenová nabídka“, která musí být podepsána statutárním orgánem účastníka zadávacího řízení. Požadujeme kompletní opakovanou dodávku na základě dílčích výzev k plnění, které budou zasílány elektroniky e-mailem. Účastník zadávacího řízení musí vyplnit všechny položky v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno v rámcové dohodě. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy do místa plnění dle čl. V odst. 5.2 návrhu Rámcové dohody a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Doba plnění: Od uzavření smluvního vztahu, nejpozději do 31. 12. 2025 nebo do vyčerpání limitu 500.000,- Kč bez DPH, nastane-li tato skutečnost dřív. Dodací místo plnění dílčích objednávek: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč. Doprava do areálu je možná jen s vozidly, jejichž výška nepřesahuje 3,2 m. (GPS: 50.1038156N, 14.4003233E). Zadavatel zvolil kritériem hodnocení nejnižší nabídkovou cenu. Nabídková cena s DPH je cenou konečnou a rozhodnou pro hodnocení nabídek a dodavatel je jí vázán po celou dobu plnění. V případě podání nabídkové ceny od neplátce DPH je jeho nabídková cena bez DPH cenou konečnou, tj. neupravuje se (nedopočítává se). Postup stanovení pořadí nabídek: Od nejnižší nabídkové ceny po nejvyšší. Pořadí nabídek bude stanoveno na základě následujícího vzorce: K001 * 1 Další informace: Nabídky, které nebudou obsahovat požadované přílohy, budou automaticky z výběrového řízení vyloučeny! Nabídky musí být podány nejpozději do 16.1.2025 07.00. Podáním nabídky se rozumí doručení nabídky zadavateli. Za včasné doručení odpovídá dodavatel.

Kód z číselníku NIPEZ

79800000-2

Název z číselníku NIPEZ

Tiskařské a související služby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

79800000-2

Název z číselníku CPV

Tiskařské a související služby

Název předmětu

Tiskařské a související služby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailTiskařské a související služby79800000-2Tiskařské a související služby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ano

Systémové číslo IEN

2502000001

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail06. 01. 2025 09:07Uveřejnění zadávacích podmínek