Rámcová dohoda na servis a opravy mobilních klimatizací

Základní informace


Název zadávacího postupu

Rámcová dohoda na servis a opravy mobilních klimatizací

Systémové číslo NEN

N006/25/V00004999

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00004999

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

uzavřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

243 801,65

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

13. 03. 2025 12:02

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

07. 03. 2025 06:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Igor

Příjmení

Adamovský

E-mail

igor.adamovsky@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973443432

Předmět


Popis předmětu

Zabezpečení pravidelného servisu a to 1 x ročně a případné opravy pro 42 ks mobilních klimatizačních jednotek v majetku zadávajícího dle cenového koše v příloze č. 2 (počet klimatizačních jednotek může být v průběhu doby plnění zvýšen příp. snížen dle potřeb zadávajícího). Značky a typy klimatizačních jednotek:, Sinclair AMC – 12A, ECG MK 123, HAIER HM09C03/R1, MIDEA, ARGO MAGIC, Coolexpert APM – 12AN1, seznam uveden v příloze č. 1. Objednatel je oprávněn v rámci dílčích plnění požadovat servis a opravy i u jiných typů klimatizačních jednotek než jsou uvedeny v příloze 1. Služby (servis a opravy) budou uchazečem poskytovány dle požadavků formou dílčích plnění, zaslaných prostřednictvím NEN. Kontaktní osoba o. z. Michal Žehra, tel.: 973 443 050 Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. Lhůta pro uzavření smlouvy je stanovena na 30 dnů. Lhůta pro uzavření smlouvy počíná běžet dnem následujícím po marném uplynutí lhůty pro podání stížností účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodů nesouhlasu se zadávacími podmínkami je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne vyhlášení veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Stížnost dodavatele musí být doručena zadávajícímu elektronickou formou, prostřednictvím NEN. Dodavatel zahrne do celkové ceny za zakázku veškeré svoje náklady s plněním (doprava do místa plnění, v případě opravy, kterou nelze provést na místě, včetně dopravy z místa plnění do místa realizace služby a zpět). Náhradní díly použité při opravách musí být nové, repasované jen po dohodě s objednatelem, v cenách na trhu v místě a čase obvyklých. Na základě vyžádání objednatele, se poskytovatel zavazuje poskytnout katalogy ND, popř. webové odkazy, na kterých bude možné tyto ceny ověřit.

Kód z číselníku NIPEZ

50730000-1

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba skupin chladicích zařízení

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

50730000-1

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba skupin chladících zařízení

Název předmětu

Opravy a údržba skupin chladících zařízení

Textové pole pro popis místa plnění

Místem plnění služby: VZ 5512-20 Brno, ul. Štefánikova 53, 602 00 Brno. Místem provádění oprav: sídlo poskytovatele – v případě opravy, kterou nelze provést na místě, jinak VZ 5512-20 Brno, ul. Štefánikova 53, 602 00 Brno

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ano

Systémové číslo IEN

2502000296

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 03. 2025 12:02Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele