Rámcová dohoda na servis a opravy mobilních klimatizací
Základní informace
Název zadávacího postupu
Rámcová dohoda na servis a opravy mobilních klimatizací
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/25/V00004999
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00004999
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
uzavřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
243 801,65
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
13. 03. 2025 12:02
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
07. 03. 2025 06:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Igor
Příjmení
Adamovský
igor.adamovsky@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973443432
Předmět
Popis předmětu
Zabezpečení pravidelného servisu a to 1 x ročně a případné opravy pro 42 ks mobilních klimatizačních jednotek v majetku zadávajícího dle cenového koše v příloze č. 2 (počet klimatizačních jednotek může být v průběhu doby plnění zvýšen příp. snížen dle potřeb zadávajícího). Značky a typy klimatizačních jednotek:, Sinclair AMC – 12A, ECG MK 123, HAIER HM09C03/R1, MIDEA, ARGO MAGIC, Coolexpert APM – 12AN1, seznam uveden v příloze č. 1. Objednatel je oprávněn v rámci dílčích plnění požadovat servis a opravy i u jiných typů klimatizačních jednotek než jsou uvedeny v příloze 1. Služby (servis a opravy) budou uchazečem poskytovány dle požadavků formou dílčích plnění, zaslaných prostřednictvím NEN. Kontaktní osoba o. z. Michal Žehra, tel.: 973 443 050 Požadujeme vložení čestného prohlášení zhotovitele, že se na jeho osobu nebo na plnění, které je jím nabízeno, nevztahují mezinárodní sankce. Vzor čestného prohlášení je přílohou zadávací dokumentace. Lhůta pro uzavření smlouvy je stanovena na 30 dnů. Lhůta pro uzavření smlouvy počíná běžet dnem následujícím po marném uplynutí lhůty pro podání stížností účastníků na postup zadávajícího při vyhodnocování veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodů nesouhlasu se zadávacími podmínkami je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne vyhlášení veřejné zakázky. Lhůta pro podání stížností účastníků zadávacího řízení z důvodu nesouhlasu s postupem při vyhodnocení veřejné zakázky je stanovena na 3 pracovní dny a počítá se ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Stížnost dodavatele musí být doručena zadávajícímu elektronickou formou, prostřednictvím NEN. Dodavatel zahrne do celkové ceny za zakázku veškeré svoje náklady s plněním (doprava do místa plnění, v případě opravy, kterou nelze provést na místě, včetně dopravy z místa plnění do místa realizace služby a zpět). Náhradní díly použité při opravách musí být nové, repasované jen po dohodě s objednatelem, v cenách na trhu v místě a čase obvyklých. Na základě vyžádání objednatele, se poskytovatel zavazuje poskytnout katalogy ND, popř. webové odkazy, na kterých bude možné tyto ceny ověřit.
Kód z číselníku NIPEZ
50730000-1
Název z číselníku NIPEZ
Opravy a údržba skupin chladicích zařízení
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50730000-1
Název z číselníku CPV
Opravy a údržba skupin chladících zařízení
Název předmětu
Opravy a údržba skupin chladících zařízení
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění služby: VZ 5512-20 Brno, ul. Štefánikova 53, 602 00 Brno. Místem provádění oprav: sídlo poskytovatele – v případě opravy, kterou nelze provést na místě, jinak VZ 5512-20 Brno, ul. Štefánikova 53, 602 00 Brno
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ano
Systémové číslo IEN
2502000296
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
13. 03. 2025 12:02 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele |