RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027

Základní informace


Název zadávacího postupu

RD na opravy, servis a údržbu vozidel ŠKODA 2025-2027

Systémové číslo NEN

N006/25/V00007553

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00007553

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 03. 2025 09:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

21. 03. 2025 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Jiří

Příjmení

Král

E-mail

Jiri.Kral@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973307031

Telefon 2

+420 702008114

Fax

+420 973 307 030

Předmět


Popis předmětu

Účelem dohody je zabezpečit trvalou provozuschopnost vozidel a dodržení servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla. Závazek objednatele je za řádně provedenou službu zaplatit dohodnutou cenu. Závazek zhotovitele je provést službu definovanou touto dohodou. Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu (dále též „VZMR“) je služba: "opravy, servis a údržba vozidel ŠKODA" pro VÚ 6624 Bechyně, provádění servisních úkonů stanovených výrobcem vozidla, pravidelných technických údržeb a pozáručních běžných oprav osobních vozidel uvedených typových řad (viz návrh smlouvy) podle technických podmínek výrobce vozidla v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Objednatel požaduje co nejkratší vzdálenost provozovny zhotovitele od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody. Dodavatel nabídkou podanou v tomto výběrovém řízení automaticky souhlasí se všemi vypsanými podmínkami tohoto výběrového řízení. Nabídková cena bude zadavatelem považována za nejvýše přípustnou a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele s poskytnutím služby. Dodavatel si řádně zkontroluje cenu zadanou do el. nástroje NEN. Tato cena nemůže být upravena ani v případě početní chyby. Nabídky budou hodnoceny na základě dodavatelem nabízené ceny za splnění kompletního rozsahu zakázky při dodržení požadavků výběrového řízení. Požadujeme k doložení: elektronicky podepsaný "Návrh smlouvy", který je k dispozici ve formě přílohy VZMR + požadujeme k doložení vyplněnou cenovou nabídku, která je také k dispozici ve formě přílohy VZMR-žádáme o kontrolu správnosti výpočtu. Doložit potřebná oprávnění k provozování požadované služby. Nesplnění některých částí VZ nebude akceptována nabídka daného uchazeče. Vyhodnocení veřejné zakázky proběhne do 30 pracovních dnů od lhůty pro ukončení podání nabídky. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem při vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne vyhlášení veřejné zakázky a do 3 pracovních dnů, které se počítají ode dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

Kód z číselníku NIPEZ

50110000-9

Název z číselníku NIPEZ

Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

50110000-9

Název z číselníku CPV

Opravy a údržba motorových vozidel a příslušenství k nim

Název předmětu

Materiály pro opravy silnic

Textové pole pro popis místa plnění

provozovna zhotovitele

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ano

Systémové číslo IEN

2502000558

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail12. 03. 2025 09:17Uveřejnění zadávacích podmínek