AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 20 ks kondenzačních odvlhčovačů pro Odbor provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Prahy
Základní informace
Název zadávacího postupu
AHNM/OLogZ - Nákup majetku – 20 ks kondenzačních odvlhčovačů pro Odbor provozu nemovité infrastruktury Agentury hospodaření s nemovitým majetkem s dodáním do Prahy
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00032617
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00032617
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
výjimka
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 11. 2024 09:55
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 11. 2024 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Milan
Příjmení
Kováč
kovacm2@army.cz
Telefon 1
+420 973229930
Telefon 2
+420 725566294
Předmět
Popis předmětu
- nákup 20 ks kondenzačních odvlhčovačů dle předpokládaného požadovaného množství a dle jednotlivých typů uvedených v Příloze č. 1 s názvem „Cenová nabídka 20 kusů mobilních kondenzačních odvlhčovačů“, která bude uveřejněna u zadávacího řízení v Národním elektronickém nástroji (NEN); (viz kupní smlouva, (dále jen „KS“ čl. II odst.2 “) - příloha č. 1 bude nedílnou součástí kupní smlouvy; (viz KS čl. II odst.2) - účastník zadávacího řízení (dodavatel) vyplní v cenové nabídce v souboru Microsoft Excel všechny buňky zeleně podbarvené. Ve sloupci „J“ vyplní buňky dle komentářů v buňkách uvedených zadavatelem, jako např. webové linky k nabízeným produktům, hodnoty dílčích parametrů nabízených produktů. Parametry musí odpovídat požadavkům zadavatele ve sloupci „B“; - s vybraným účastníkem zadávacího řízení bude uzavřena kupní smlouva na dodávku zboží; - účastník zadávacího řízení (dodavatel) uvede souhrnnou nabídkovou cenu za 20 kusů odvlhčovačů v kupní smlouvě v Kč bez DPH a s DPH; (viz KS čl. III odst.1) - měrná jednotka požadovaného zboží – kus (ks); - platnost smlouvy požadujeme od jejího oboustranného podpisu se lhůtou dodání nejdéle do 15 pracovních dnů od účinnosti smlouvy; (viz KS čl. XIII odst.5, čl. IV odst.2) - účinnost smlouvy bude od jejího uveřejnění v registru smluv; (viz KS čl. XIII. odst.5) - výběr dodavatele navrhujeme provést z území celé ČR
Kód z číselníku NIPEZ
42113161-0
Název z číselníku NIPEZ
Vysoušeče
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
42113161-0
Název z číselníku CPV
Vysoušeče
Název předmětu
Vysoušeče
Textové pole pro popis místa plnění
- sklad AHNM Praha, ul. U Prioru 6A, Praha 6 - Ruzyně, PSČ 162 00; (viz KS čl. IV odst.1)
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
04. 12. 2024 15:44 | Uveřejnění výsledku | |||
04. 12. 2024 15:44 | Uveřejnění účastníků | |||
28. 11. 2024 14:20 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
18. 11. 2024 09:55 | Uveřejnění zadávacích podmínek |