Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře

Systémové číslo NEN

N006/20/V00019426

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00019426

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

12. 08. 2020 09:47

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

08. 09. 2020 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Igor

Příjmení

Mathias

E-mail

Igor.Mathias@army.cz

Telefon 1

+420 973487311

Telefon 2

+420 724283292

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: Přehled požadovaného majetku a jeho podrobný popis naleznete v příloze č. 2 zadávací ch podmínek VZMR. Pro zpracování cenové nabídky požadujeme provedení vyměření rozměrů nábytku před samotnou výrobou. V cenové nabídce požadujeme stanovit ceny za každý požadovaný kus laboratorního nábytku samostatně, uvést rovněž cenu za dopravu, cestovné, montáž včetně instalatérských prací. Celkové náklady (tj. výsledná cena bez a s DPH v Kč uvedená v příloze číslo 2 bude vložená do ET NEN. Doprava a montáž nábytku je podmínkou. Prohlídka prostorů a provedení vyměření nábytku je stanovená v období od 24.8.2020 do 28.8.2020. Přesný termín vyměření dohodnout telefonicky s kontaktními osobami zadavatele (ing. Igor Mathias tel.: 724 283 292, pro laboratoř ing. Monika Hartmannová tel: 731 429 824 a MVDr. Štefan Majiroš tel.: 973 487 330(329). Přesný termín dovozu a montáže si vítěz VZMR dohodne nejméně 7 dní před realizací s výše uvedenými kontaktními osobami. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla zadavatele, tj. VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30. 11. 2020 po podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové kalkulace v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle popisu v tabulce přílohy č. 2. Při zpracování cenové kalkulace – položkového rozpočtu dodržet stanovené požadavky na rozměry, typ materiálu, barvu a další požadované parametry dle zadávací dokumentace a upřesnění při provedení výměry. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče.

Kód z číselníku NIPEZ

39180000-7

Název z číselníku NIPEZ

Laboratorní nábytek

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

39180000-7

Název z číselníku CPV

Laboratorní nábytek

Textové pole pro popis místa plnění

VZ 684809 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailLaboratorní nábytek39180000-7Laboratorní nábytek

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail12. 08. 2020 09:47Uveřejnění zadávacích podmínek