Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/20/V00019426
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P20V00019426
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
12. 08. 2020 09:47
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
08. 09. 2020 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Igor
Příjmení
Mathias
Igor.Mathias@army.cz
Telefon 1
+420 973487311
Telefon 2
+420 724283292
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) k zabezpečení nákupu majetku – Nákup veterinárního a laboratorního nábytku pro klinické laboratoře VZ 6848 Hlučín. Podrobný popis: Přehled požadovaného majetku a jeho podrobný popis naleznete v příloze č. 2 zadávací ch podmínek VZMR. Pro zpracování cenové nabídky požadujeme provedení vyměření rozměrů nábytku před samotnou výrobou. V cenové nabídce požadujeme stanovit ceny za každý požadovaný kus laboratorního nábytku samostatně, uvést rovněž cenu za dopravu, cestovné, montáž včetně instalatérských prací. Celkové náklady (tj. výsledná cena bez a s DPH v Kč uvedená v příloze číslo 2 bude vložená do ET NEN. Doprava a montáž nábytku je podmínkou. Prohlídka prostorů a provedení vyměření nábytku je stanovená v období od 24.8.2020 do 28.8.2020. Přesný termín vyměření dohodnout telefonicky s kontaktními osobami zadavatele (ing. Igor Mathias tel.: 724 283 292, pro laboratoř ing. Monika Hartmannová tel: 731 429 824 a MVDr. Štefan Majiroš tel.: 973 487 330(329). Přesný termín dovozu a montáže si vítěz VZMR dohodne nejméně 7 dní před realizací s výše uvedenými kontaktními osobami. Požadujeme předložit foto dokumentaci a popis poptávaného zboží. Nákup bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy s vítězným uchazečem. Zboží požadujeme dodat do sídla zadavatele, tj. VZ 6848 Hlučín, Opavská 29, 748 01 a to nejpozději do 30. 11. 2020 po podpisu KS. Požadavky: Uchazeč formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ, odst.1, odst. 2 pís. a) výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. Dále vyplnění cenové kalkulace v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle popisu v tabulce přílohy č. 2. Při zpracování cenové kalkulace – položkového rozpočtu dodržet stanovené požadavky na rozměry, typ materiálu, barvu a další požadované parametry dle zadávací dokumentace a upřesnění při provedení výměry. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za společnost uchazeče.
Kód z číselníku NIPEZ
39180000-7
Název z číselníku NIPEZ
Laboratorní nábytek
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
39180000-7
Název z číselníku CPV
Laboratorní nábytek
Textové pole pro popis místa plnění
VZ 684809 Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Laboratorní nábytek | 39180000-7 | Laboratorní nábytek |
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
12. 08. 2020 09:47 | Uveřejnění zadávacích podmínek |