Hodnostní pásky
Základní informace
Název zadávacího postupu
Hodnostní pásky
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00019677
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00019677
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
28. 06. 2024 12:59
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
10. 07. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Václav
Příjmení
Bejček
vaclav.bejcek@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973209343
Předmět
Popis předmětu
Předmět veřejné zakázky: Detailní popis je uvedený v příloze č. 1 návrhu KS. Zadavatel požaduje po zájemci v rámci výběrového řízení s nabídkovou cenou předložit níže uvedené vzorky výrobků: - 2 ks pásku hodnostního červeného pro desátníky Hradní stráže 2014 KČM 0120001680226, - 2 ks pásku hodnostního červeného pro četaře Hradní stráže 2014 KČM 0120001679527, - 2 ks pásku hodnostního červeného pro rotné Hradní stráže 2014 KČM 0120001679820, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro rotmistry Hradní stráže 2014 KČM 0120001680024, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro nadrotmistry Hradní stráže 2014 KČM 0120001679729, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro praporčíky Hradní stráže 2014 KČM 0120001680125, - 2 ks pásku hodnostního bílého pro nadpraporčíky Hradní stráže 2014 KČM 0120001679628. Soutěžní vzorky musí být vyrobeny přesně dle parametrů uvedených v této specifikaci a musí se shodovat velikostí i barvou s referenčními vzorky hodnostních pásků, které je možné zhlédnout u zadavatele ještě před podáním nabídky za přítomnosti osoby oprávněné k jednání ve věcech technických na základě předešlého telefonického dohovoru tel.: 973 209 361 nebo 728168 927. Všechny výše požadované soutěžní vzorky musí být vyrobeny v roce 2024. Vzorky zaslat nejpozději však do 12.7.2024 do 13.00 hod. na adresu: VZORKY K VZ; mjr. Ing. Radek Šesták; Hradní stráž; Loretánská 181/4; Praha 012 – Hrad; PSČ 119 06 V případě, že uchazeč (zájemce) o veřejnou zakázku zvítězí ve výběrovém řízení, stanou se výše uvedené vzorky součástí dodávky (prodávajícího) a tudíž se nevrací. Nejpozději 3 pracovní dny před dodáním (zavezením) zboží je dodavatel (prodávající) povinen telefonicky, kontaktovat odpovědného zaměstnance nakupujícího (viz kupní smlouva) a dohodnout s ním podmínky závozu zboží jako např. přesný čas, typ vozidla, kontakty na dopravce a další.
Kód z číselníku NIPEZ
39561133-3
Název z číselníku NIPEZ
Označení
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
39561133-3
Název z číselníku CPV
Označení
Název předmětu
Označení
Textové pole pro popis místa plnění
Místem plnění je sídlo kupujícího, konkrétně prostory skladu MU 2.1, vnitřní nádvoří kasáren HS, Kanovnická 5, Praha 1, PSČ 119 06.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Označení | 39561133-3 | Označení |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
22. 07. 2024 12:19 | Uveřejnění účastníků | |||
22. 07. 2024 12:19 | Uveřejnění výsledku | |||
12. 07. 2024 12:18 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
28. 06. 2024 12:59 | Uveřejnění zadávacích podmínek |