Nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří.
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří.
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00025191
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00025191
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 08. 2024 09:15
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 08. 2024 09:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Dana
Příjmení
Koligová
koligovad@army.cz
Telefon 1
+420 973487325
Předmět
Popis předmětu
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup testů pro stanovení manganu a hliníku včetně kyvet pro OLD u VVetÚ Hlučín pro provádění odborných metod akreditovanou laboratoří. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění včetně bezpečnostních listů k položkám č.1 a č.2 v českém jazyce. Požadavky: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Jako přílohu č.4 vložit vyplněné čestné prohlášení dodavatele. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2024 v českém jazyce. Pokud nebudou požadované dokumenty předloženy, může zadavatel účastníka vyzvat k doplnění v předmětné VZMR. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady výpisy z obchodního a živnostenského, rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Doba a místo plnění Dodání zboží do 30 pracovních dnů od podpisů kupní smlouvy. Místo plnění je VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín.
Kód z číselníku NIPEZ
24950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Specializované chemické výrobky
Hlavní místo plnění
Moravskoslezský kraj
Kód z číselníku CPV
24950000-8
Název z číselníku CPV
Specializované chemické výrobky
Název předmětu
Specializované chemické výrobky
Textové pole pro popis místa plnění
VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín
Položky předmětu
Místo plnění
CZ080 | Moravskoslezský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
11. 10. 2024 10:53 | Uveřejnění výsledku | |||
11. 10. 2024 10:53 | Uveřejnění účastníků | |||
05. 09. 2024 12:35 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
16. 08. 2024 09:15 | Uveřejnění zadávacích podmínek |