SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí

Základní informace


Název zadávacího postupu

SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí

Systémové číslo NEN

N006/21/V00010702

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00010702

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

03. 05. 2021 09:36

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

12. 05. 2021 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petra

Příjmení

Kačenová

E-mail

kacenovap@army.cz

Telefon 1

+420 973307036

Předmět


Popis předmětu

Bílý talíř vyroben z polypropylenu, vhodný pro použití v mikrovlnce. Průměr talíře minimálně 22 cm, nedělený. Balení po 100 ks. Bílá miska je vyrobena z plastu. Objem 0,5 l. Balení 100 ks. Plastový bílý nůž s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastová bílá lžíce s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastový kelímek v bílé barvě. Objem kelímku je 0,3 l. Balení po 50 nebo 100 ks Tác oválný ALU, rozměr cca 35x24 cm Tác oválný ALU střední, rozměr cca 43x28 cm rozměry cca 227 x 178 x 50 mm, černá, (PP miska, MM2/50) Menubox určený pro ditribuci hotových jídel, hygienicky nezávadná distribuce pokrmů, vysoka pevnost materiálu, vyvýšený lem k utěsnění okraje. Shodnost s Nařízením Komise (EU) č. 10/2011, možnost ohřevu v mikrovlné troubě, rozměry cca 220 x 150 x 75 mm Termo kelímek s víčkem, určený na teplé nápoje. Objem kelímku je 0,2 l. Balení po 50 nebo 100 ks míchací dřívko na nápoj RUKAVICE CHŇAPKA TÁCEK PAPÍROVÝ 1 POUŽITÍ PODLOŽKA NA VEJCE UH/30K FÓLIE POTRAVIN Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.

Kód z číselníku NIPEZ

39222110-8

Název z číselníku NIPEZ

Příbory a talíře na jedno použití

Hlavní místo plnění

Jihočeský kraj

Kód z číselníku CPV

39222110-8

Název z číselníku CPV

Příbory a talíře na jedno použití

Textové pole pro popis místa plnění

VÚ 6624 Bechyně

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailFólie44174000-0Fólie
DetailNádoby na potraviny39221130-7Nádoby na potraviny
DetailPodnosy39221160-6Podnosy
DetailPohárky na jedno použití39222120-1Pohárky na jedno použití
DetailPříbory a talíře na jedno použití39222110-8Příbory a talíře na jedno použití
DetailToaletní a kuchyňské prádlo39514000-8Toaletní a kuchyňské prádlo

Místo plnění


CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail03. 05. 2021 09:36Uveřejnění zadávacích podmínek