SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí
Základní informace
Název zadávacího postupu
SpMO 21779/2021-6624 Nákup plastového nádobí
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/21/V00010702
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00010702
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
03. 05. 2021 09:36
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
12. 05. 2021 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petra
Příjmení
Kačenová
kacenovap@army.cz
Telefon 1
+420 973307036
Předmět
Popis předmětu
Bílý talíř vyroben z polypropylenu, vhodný pro použití v mikrovlnce. Průměr talíře minimálně 22 cm, nedělený. Balení po 100 ks. Bílá miska je vyrobena z plastu. Objem 0,5 l. Balení 100 ks. Plastový bílý nůž s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastová bílá lžíce s délkou cca 17 cm. Balení 100 ks. Plastový kelímek v bílé barvě. Objem kelímku je 0,3 l. Balení po 50 nebo 100 ks Tác oválný ALU, rozměr cca 35x24 cm Tác oválný ALU střední, rozměr cca 43x28 cm rozměry cca 227 x 178 x 50 mm, černá, (PP miska, MM2/50) Menubox určený pro ditribuci hotových jídel, hygienicky nezávadná distribuce pokrmů, vysoka pevnost materiálu, vyvýšený lem k utěsnění okraje. Shodnost s Nařízením Komise (EU) č. 10/2011, možnost ohřevu v mikrovlné troubě, rozměry cca 220 x 150 x 75 mm Termo kelímek s víčkem, určený na teplé nápoje. Objem kelímku je 0,2 l. Balení po 50 nebo 100 ks míchací dřívko na nápoj RUKAVICE CHŇAPKA TÁCEK PAPÍROVÝ 1 POUŽITÍ PODLOŽKA NA VEJCE UH/30K FÓLIE POTRAVIN Požadujeme k doložení: Podepsaný návrh smlouvy, včetně cenové specifikace zboží, které jsou k dispozici ve formě přílohy výběrového řízení. Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu.
Kód z číselníku NIPEZ
39222110-8
Název z číselníku NIPEZ
Příbory a talíře na jedno použití
Hlavní místo plnění
Jihočeský kraj
Kód z číselníku CPV
39222110-8
Název z číselníku CPV
Příbory a talíře na jedno použití
Textové pole pro popis místa plnění
VÚ 6624 Bechyně
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Fólie | 44174000-0 | Fólie | ||
Nádoby na potraviny | 39221130-7 | Nádoby na potraviny | ||
Podnosy | 39221160-6 | Podnosy | ||
Pohárky na jedno použití | 39222120-1 | Pohárky na jedno použití | ||
Příbory a talíře na jedno použití | 39222110-8 | Příbory a talíře na jedno použití | ||
Toaletní a kuchyňské prádlo | 39514000-8 | Toaletní a kuchyňské prádlo |
Místo plnění
CZ031 | Jihočeský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
03. 05. 2021 09:36 | Uveřejnění zadávacích podmínek |