Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)
Základní informace
Název DNS
Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)
Stav
Ukončen
Datum zavedení
06. 08. 2019 12:59
Datum ukončení
07. 08. 2023
Délka trvání - měsíce
48
Počet registrovaných dodavatelů
4
Předmět
Stručný popis předmětu
Předmětem jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS je dodávka standardních kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace, včetně dopravy na místo plnění a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Kancelářskými potřebami se pro účely této veřejné zakázky rozumí papírenské potřeby, psací potřeby, obalový materiál, nástěnky, archivační potřeby a ostatní drobné kancelářské potřeby apod.
Katalog komodit
11 - Kancelářské potřeby |
Dodavatelé
BÜROPROFI s.r.o. | 62502034 |
IVJ - export/import, spol. s r.o. | 16367481 |
LAW CZ s.r.o. | 25542532 |
SMERO, spol. s r.o. | 25527886 |