Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)

Základní informace


Název DNS

Dynamický nákupní systém pro standardní kancelářské potřeby statutárního města Přerov (2019-2022)

Stav

Ukončen

Datum zavedení

06. 08. 2019 12:59

Datum ukončení

07. 08. 2023

Délka trvání - měsíce

48

Počet registrovaných dodavatelů

4

Předmět


Stručný popis předmětu

Předmětem jednotlivých veřejných zakázek zadávaných v DNS je dodávka standardních kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace, včetně dopravy na místo plnění a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Kancelářskými potřebami se pro účely této veřejné zakázky rozumí papírenské potřeby, psací potřeby, obalový materiál, nástěnky, archivační potřeby a ostatní drobné kancelářské potřeby apod.

Katalog komodit


11 - Kancelářské potřeby

Dodavatelé


BÜROPROFI s.r.o.62502034
IVJ - export/import, spol. s r.o.16367481
LAW CZ s.r.o.25542532
SMERO, spol. s r.o.25527886