Dynamický nákupní systém na nákup mediálního prostoru a mediálních služeb

Základní informace


Název DNS

Dynamický nákupní systém na nákup mediálního prostoru a mediálních služeb

Stav

Otevřen

Datum zavedení

21. 06. 2022 14:58

Termín ukončení

21. 06. 2051

Délka trvání - roky

29

Počet registrovaných dodavatelů

11

Předmět


Stručný popis předmětu

Předmětem tohoto zadávacího řízení je zavedení dynamického nákupního systému. 3.2. Předmětem plnění veřejných zakázek zadávaných v zavedeném DNS mohou být zejména: a) zpracování vstupních analýz, vstupů a vlivů potřebných pro úspěšné realizace kampaní; b) návrhy komunikačních, marketingových a PR strategií; c) tvorba kreativních konceptů pro komunikační kampaně; d) zajištění realizací mediálních kampaní; e) tvorba mediálních plánů; f) nákup a zajištění mediálního prostoru pro komunikační aktivity; g) nákup

Katalog komodit


Reklamní a marketingové služby