Dodávka služebních stejnokrojů - OOPP

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dodávka služebních stejnokrojů - OOPP

Systémové číslo NEN

N006/19/V00019318

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ano

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2019-022770

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00019318

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Otevřené řízení

Specifikace zadávacího řízení

Otevřené řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

10 455 577,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

08. 07. 2019 14:13

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

19. 09. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Radka

Příjmení

Braunová

E-mail

rbraunova@krnap.cz

Telefon 1

+420 499456337

Telefon 2

+420 737217171

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této zakázky je uzavření kupní smlouvy na dodávku služebních stejnokrojů pro zaměstnance Správy KRNAP (osobní ochranné pracovní pomůcky OOPP). Jedná se o dodávky stejnokrojů dle aktuálních potřeb zadavatele, přičemž součástí zakázky je i výroba znaku (loga) a nalepení nebo vyšití znaku (loga) v souladu s technickou specifikací.

Kód z číselníku NIPEZ

35113400-3

Název z číselníku NIPEZ

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Hlavní místo plnění

Královéhradecký kraj

Kód z číselníku CPV

35113400-3

Název z číselníku CPV

Ochranné a bezpečnostní oděvy

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 02. 2023 07:44Došlo k uveřejnění dokumentu smldeu_75_255_2019_celkove_plneni_31_12_2022.pdf.
Detail01. 02. 2023 07:43Došlo k uveřejnění dokumentu smldeu_75_270_2019_celkove_plneni_31_12_2022.pdf.
Detail19. 10. 2022 12:47Došlo k uveřejnění dokumentu celkove_plneni_2021_smldeu_75_255_2019.pdf.
Detail01. 04. 2021 10:27Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-270/2019 k 31.12.2020 - oprava součtu.
Detail02. 02. 2021 13:52Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-255/2019 k 31.12.2020.
Detail02. 02. 2021 13:51Došlo k uveřejnění dokumentu Celkové plnění smlouvy SMLDEU-75-270/2019 k 31.12.2020.
Detail21. 01. 2020 09:58Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 01. 2020 09:45Uveřejnění zadávacích podmínek
Detail06. 09. 2019 10:14Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail06. 09. 2019 10:01Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace

Evidence uveřejnění ve VVZ


04. 07. 2019 00:0008. 07. 2019 00:00F2019-022770Oznámení o zahájení zadávacího řízení