Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24
Základní informace
Název zadávacího postupu
Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH jednotlivě, evidovaných a uveřejněných na profilu zadavatele dle vnitřní normy - směrnice SM/24
Zadavatel
Zlínský krajSystémové číslo NEN
N006/21/V00014930
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00014930
Druh zadávacího postupu
Přímé zadání
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka zadaná na základě výjimky
Druh
Veřejná zakázka na dodávky
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 06. 2021 09:03
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr. Ing.
Jméno
Simona
Příjmení
Hořáková
simona.horakova@kr-zlinsky.cz
Telefon 1
+420 577043890
Předmět
Popis předmětu
V případě vyhlášení nouzového stavu podle zákona č. 240/2000 Sb., krizový zákon, je nutné řešit některé situace, které si vyžadují operativnost a rychlost rozhodování. Dle krizového zákona plní úkoly v přenesené působnosti hejtman nebo krajský úřad. Vláda ČR vyhlásila pro území České republiky z důvodu ohrožení zdraví v souvislosti s prokázáním výskytu koronaviru /označovaný jako SARS CoV-2/ nouzový stav. Zejména za účelem ochrany zdraví a bezpečnosti obyvatel Zlínského kraje a s tím související potřebě pořízení či poskytnutí nezbytných dodávek (zboží) či služeb v časové tísni, svěřuje Rada Zlínského kraje podle § 59 odst. 4 věta druhá zákona č. 129/2000 Sb., o krajích, oprávnění rozhodovat o zadávání nebo plnění veřejných zakázek v rámci zvláštních bezpečnostních opatření realizovaných v souvislosti s tímto nouzovým stavem hejtmanovi Zlínského kraje. Při rozhodování o zadávání nebo plnění veřejných zakázek je zadavatel oprávněn využít i obecnou výjimku dle § 29 písm. c) zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek: „Zadavatel není povinen zadat veřejnou zakázku v zadávacím řízení, jde-li o zadávání nebo plnění veřejné zakázky v rámci zvláštních bezpečnostních opatření stanovenými jinými právními předpisy a současně nelze učinit takové opatření, které by provedení zadávacího řízení umožňovalo.“ Výjimku je tak možné užít pro dodávky, služby, stavební práce, jejichž pořízení či poskytnutí je nezbytné v rámci plnění zvláštních bezpečnostních opatření v nouzovém stavu, přičemž není možné (naléhavost, časová tíseň apod.) učinit jiné opatření, které by umožnilo provést zadávací řízení v mezích a dle pravidel zákona. Přehled smluv a objednávek uzavřených v nouzovém stavu dle § 29 písm. c) ZZVZ v hodnotě nad 200 000 Kč bez DPH včetně odkazů na uveřejnění v registru smluv je uveden v přiložené tabulce.
Kód z číselníku NIPEZ
33140000-3
Název z číselníku NIPEZ
Zdravotnický spotřební materiál
Hlavní místo plnění
Zlínský kraj
Kód z číselníku CPV
33140000-3
Název z číselníku CPV
Zdravotnický spotřební materiál
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Zdravotnický spotřební materiál | 33140000-3 | Zdravotnický spotřební materiál |
Místo plnění
CZ072 | Zlínský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 06. 2021 09:07 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
24. 06. 2021 09:03 | Uveřejnění výsledku |