Detail
Základní informace
Úřední název
Josef Švarc
IČO
13327046
Obec
Dubí
Část obce
Dubí
Ulice
Mstišovská
Číslo popisné
586
Číslo orientační
8a
PSČ
41701
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
22. 10. 2024
Evidenční číslo smlouvy
objednávka č. C412040074
Základní popis předmětu plnění smlouvy
Předmětem plnění veřejné zakázky je oceňování nemovitých věcí pro potřeby zadavatele, jehož výsledkem je znalecký posudek, a to na základě písemných objednávek vystavovaných zadavatelem. Oceňované nemovité věci se nacházejí na území, kde vykonává činnost Územní pracoviště Ústí nad Labem Úřadu pro zastupování státu ve věcech majetkových, to jest v územním obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem. Informativní seznam obcí náležejících do územního obvodu Krajského soudu v Ústí nad Labem je uveden v přílohách 2 a 3 zákona č. 6/2002 Sb., o soudech a soudcích, ve znění pozdějších předpisů. Jedná se o území bývalého Severočeského kraje. Účastník podá nabídku tak, že uvede do webového formuláře v NEN jednotkovou nabídkovou cenu v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, u plátce DPH s rozlišením na cenu bez DPH a s DPH. V případě rozporu je rozhodující cena s DPH. Rámcová dohoda s obnovením soutěže (minitendr) bude uzavřena s minimálně dvěma vybranými účastníky, kteří splnili kvalifikační předpoklady. Maximální počet vybraných účastníků není stanoven. Účastník může podat pouze jednu nabídku, která je platná pro celý územní obvod Krajského soudu v Ústí nad Labem. Jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nesmí být následně v minitendrech překročena. Předpokládaná celková hodnota plnění rámcových dohod je 2 000 000 Kč bez DPH. Do finančního limitu budou započítány veškeré úhrady za služby oceňování nemovitých věcí poskytnuté na základě všech rámcových dohod uzavřených na základě této veřejné zakázky všem vybraným účastníkům. Na čerpání celého finančního limitu ani jeho části nevzniká účastníkům uzavřením rámcové dohody právní nárok. 3. Následný postup plnění po uzavření rámcové dohody (minitendr) Jednotlivé dílčí plnění veřejné zakázky (tj. zpracování znaleckého posudku) se zadává formou písemné objednávky operativně dle potřeb zadavatele, a to na základě výsledků minitendru. Minitendr probíhá tak, že zadavatel vyzve všechny zhotovitele, se kterými byla uzavřena rámcová dohoda, prostřednictvím NEN k podání nabídky v minitendru. Nabídku do minitendru zhotovitelé rovněž podávají prostřednictvím NEN. Objednávku zašle zadavatel prostřednictvím NEN tomu zhotoviteli, který v souladu s podmínkami předložil v minitendru nabídku s nejnižší celkovou cenou, u plátců DPH je rozhodující celková cena s DPH. Celková cena se skládá ze součinu tvořeného počtem hodin práce vynásobeným jednotkovou nabídkovou cenou v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku, přičemž nesmí být překročena jednotková nabídková cena v Kč za 1 hodinu práce za zpracování znaleckého posudku nabídnutá účastníkem v této veřejné zakázce. Vybraný zhotovitel je povinen prostřednictvím NEN doručit zadavateli akceptaci objednávky do 2 pracovních dnů od jejího doručení zhotoviteli. Odmítne-li zhotovitel akceptovat objednávku, nebo neakceptuje-li zhotovitel objednávku v uvedené lhůtě, platí, že ji odmítl, a zadavatel může objednávku zaslat dalšímu zhotoviteli v pořadí, a to až do doby, kdy bude objednávka akceptována nebo kdy objednávku odmítne i zhotovitel, který se při vyhodnocování nabídek umístil poslední v pořadí. Výjimku tvoří situace, kdy se k námitce zhotovitele doručené zadavateli do 2 pracovních dnů od doručení objednávky zhotoviteli prokáže, že objednávka obsahuje specifikace a konkretizace zpracování znaleckého posudku jiné, než tomu bylo ve výzvě k podání nabídky. Je-li tomu tak, objednávka se zruší bez náhrady. dále viz výzva a přílohy
Smluvní cena bez DPH
9 600,00
Smluvní cena s DPH
9 600,00
Smluvní cena s dodatky bez DPH
9 600,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
9 600,00
Měna
CZK
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne