Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU

Základní informace


Název zadávacího postupu

Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU

Systémové číslo NEN

N006/25/P00000112

Aktuální stav ZP

Neukončen

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25P00000112

Druh zadávacího postupu

Předběžná tržní konzultace

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 06. 2025 17:18

Specifikace podání


Lhůta pro podání informací

05. 08. 2025 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Petra

Příjmení

Slavíková

E-mail

zadavatel.nen@havelpartners.cz

Telefon 1

+420 606893329

Předmět


Popis předmětu

Muzeum umění Olomouc si Vás tímto dovoluje oslovit a zdvořile požádat o účast na předběžné tržní konzultaci („Konzultace“), která bude vedena s cílem ověřit realizovatelnost navrhované části stavebního 3D tisku, připravit zadávací podmínky a rovněž informovat potenciální dodavatele o záměru Zadavatele zadat veřejnou zakázku na přístavbu Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc („Veřejná zakázka“). Předmětem Veřejné zakázky bude výběr smluvního partnera pro uzavření smlouvy o dílo na realizaci stavebních prací dle projektové dokumentace. Stavební práce spočívají v přístavbě Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc. Součástí zamýšleného projektu stavby Středoevropského fóra Olomouc je specifická část, která spočívá v realizaci části stavebních prací technologií 3D tisku. Zadavatel v rámci Konzultace předpokládá konzultace zejména s dodavateli zabývajícími se technologií stavebního 3D tisku, který bude součástí předmětu Veřejné zakázky, neboť právě řešení této technologie 3D tisku je zásadní pro další vymezení zadávacích podmínek. Zadavatel však z účasti na Konzultaci nijak nevylučuje potenciální generální zhotovitele stavebních prací (resp. jiné relevantní dodavatele). Naopak, pokud dodavatel např. v pozici potenciálního generálního zhotovitele stavebních prací disponuje relevantním know-how ve vztahu k technologii 3D tisku nebo k proveditelnosti s tím související části díla, Zadavatel jeho účast v rámci Konzultace uvítá. Zadavatel předpokládá průběh Konzultace v jednom kole, které bude probíhat formou odpovědí dodavatelů na položené dotazy, které jsou uvedeny v příloze č. 1 pozvánky. Případné druhé kolo Konzultace je volitelné a jeho konání bude závislé výlučně na rozhodnutí Zadavatele. Zadavatel žádá dodavatele, kteří mají zájem o účast na Konzultaci, o doručení přihlašovacího formuláře společně s odpověďmi na položené dotazy do 5. 8. 2025, 10:00 hodin, a to ideálně prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN) dostupného na adrese https://nen.nipez.cz/verejne-zakazky/detail-zakazky/N006-25-P00000112, případně kontaktní osobě zástupce Zadavatele – Mgr. Mária Kopecká, advokátka HAVEL & PARTNERS s.r.o., e-mail: maria.kopecka@havelpartners.cz. Více informací viz pozvánka.

Kód z číselníku NIPEZ

45000000-7

Název z číselníku NIPEZ

Stavební práce

Kód z číselníku CPV

45000000-7

Název z číselníku CPV

Stavební práce

Název předmětu

Stavební práce

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail16. 06. 2025 09:38Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 06. 2025 17:18Uveřejnění informace o trhu