Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU
Základní informace
Název zadávacího postupu
Předběžná tržní konzultace „REKONSTRUKCE STŘEDOEVROPSKÉHO FÓRA OLOMOUC A REKONSTRUKCE BUDOVY MUZEA UMĚNÍ OLOMOUC“ – TECHNOLOGIE 3D TISKU
Zadavatel
Muzeum umění OlomoucSystémové číslo NEN
N006/25/P00000112
Aktuální stav ZP
Neukončen
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25P00000112
Druh zadávacího postupu
Předběžná tržní konzultace
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 06. 2025 17:18
Specifikace podání
Lhůta pro podání informací
05. 08. 2025 10:00
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Petra
Příjmení
Slavíková
zadavatel.nen@havelpartners.cz
Telefon 1
+420 606893329
Předmět
Popis předmětu
Muzeum umění Olomouc si Vás tímto dovoluje oslovit a zdvořile požádat o účast na předběžné tržní konzultaci („Konzultace“), která bude vedena s cílem ověřit realizovatelnost navrhované části stavebního 3D tisku, připravit zadávací podmínky a rovněž informovat potenciální dodavatele o záměru Zadavatele zadat veřejnou zakázku na přístavbu Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc („Veřejná zakázka“). Předmětem Veřejné zakázky bude výběr smluvního partnera pro uzavření smlouvy o dílo na realizaci stavebních prací dle projektové dokumentace. Stavební práce spočívají v přístavbě Středoevropského fóra Olomouc a související rekonstrukci stávající budovy Muzea umění Olomouc. Součástí zamýšleného projektu stavby Středoevropského fóra Olomouc je specifická část, která spočívá v realizaci části stavebních prací technologií 3D tisku. Zadavatel v rámci Konzultace předpokládá konzultace zejména s dodavateli zabývajícími se technologií stavebního 3D tisku, který bude součástí předmětu Veřejné zakázky, neboť právě řešení této technologie 3D tisku je zásadní pro další vymezení zadávacích podmínek. Zadavatel však z účasti na Konzultaci nijak nevylučuje potenciální generální zhotovitele stavebních prací (resp. jiné relevantní dodavatele). Naopak, pokud dodavatel např. v pozici potenciálního generálního zhotovitele stavebních prací disponuje relevantním know-how ve vztahu k technologii 3D tisku nebo k proveditelnosti s tím související části díla, Zadavatel jeho účast v rámci Konzultace uvítá. Zadavatel předpokládá průběh Konzultace v jednom kole, které bude probíhat formou odpovědí dodavatelů na položené dotazy, které jsou uvedeny v příloze č. 1 pozvánky. Případné druhé kolo Konzultace je volitelné a jeho konání bude závislé výlučně na rozhodnutí Zadavatele. Zadavatel žádá dodavatele, kteří mají zájem o účast na Konzultaci, o doručení přihlašovacího formuláře společně s odpověďmi na položené dotazy do 5. 8. 2025, 10:00 hodin, a to ideálně prostřednictvím Národního elektronického nástroje (NEN) dostupného na adrese https://nen.nipez.cz/verejne-zakazky/detail-zakazky/N006-25-P00000112, případně kontaktní osobě zástupce Zadavatele – Mgr. Mária Kopecká, advokátka HAVEL & PARTNERS s.r.o., e-mail: maria.kopecka@havelpartners.cz. Více informací viz pozvánka.
Kód z číselníku NIPEZ
45000000-7
Název z číselníku NIPEZ
Stavební práce
Kód z číselníku CPV
45000000-7
Název z číselníku CPV
Stavební práce
Název předmětu
Stavební práce
Položky předmětu
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
16. 06. 2025 09:38 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
10. 06. 2025 17:18 | Uveřejnění informace o trhu |