Incomingová mise č. 4/25 pro AOBP - v rámci veletrhu IDET 2025
Základní informace
Název zadávacího postupu
Incomingová mise č. 4/25 pro AOBP - v rámci veletrhu IDET 2025
Zadavatel
Ministerstvo průmyslu a obchoduSystémové číslo NEN
N006/25/V00012100
Aktuální stav ZP
Zadán
Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno
N006/24/V00020014Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P25V00012100
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ v DNS
Specifikace zadávacího řízení
dynamický nákupní systém
Druh
Veřejná zakázka na služby
Předpokládaná hodnota (bez DPH)
270 000,00
Měna
koruna česká
Datum uveřejnění ZP na profil
10. 06. 2025 18:30
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Marcela
Příjmení
Kleníková
klenikova@mpo.cz
Telefon 1
+420 224852805
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je zajištění dopravy a ubytování zástupců armády a bezpečnostních složek ze zemí prioritních oblastí exportu v rámci Incomingové mise zaměřené na oblast obranného a bezpečnostního průmyslu, a to v termínu od 27.5.2025 do 29.5.2025 Požadované plnění zahrnuje následující položky: • zajištění dopravy - auto/bus pro 10 osob na trase Vídeň (Rakousko) – Praha (ČR) a zpět. Odjezd z Vídně do Brna dne 27.5.2025, odjezd z Brna do Vídně 29.5.2025 - auto/bus pro 10 osob na trase Praha (ČR) – Brno (ČR) a zpět. Odjezd z Prahy do Brna dne 27.5.2025, odjezd z Brna do Prahy 29.5.2025 • zajištění ubytování pro 20 osob na 2 noci v Brně v termínu 27.5.-29.5.2025, požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 4*, se snídaní. Preferenčně blízkost centra/ výstaviště v Brně, dochozí vzdálenost ubytování do cca 1 km nebo dojezdová doba do cca 20 min od výstaviště • zajištění pohoštění na výstavišti pro celou delegaci o dvaceti členech, český doprovod a případné partnery celkem cca 30 lidí touto formou: - dne 27.5.2025 – bez pohoštění - dne 28.5.2025 oběd v Business clubu v areálu výstaviště - 4 chodové menu (předkrm, polévka, hlavní jídlo a desert) plus nealko nápoje - káva a čaj, alko nápoje - pivo a víno. - dne 28.5.2025 - slavnostní zahajovací raut - teplý a studený bufet, gril, předkrmy, dezerty - výběr 5+ hlavních jídel, alko (pivo, víno), nealko (káva, čaj) - dne 29.5.2025 oběd v Business clubu na výstavišti - 4 chodové menu (předkrm, polévka, hlavní jídlo a desert) plus nealko nápoje - káva a čaj, alko nápoje - pivo a víno. • organizační a koordinační činnost realizátora. Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO, koordinátorem akce a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.
Kód z číselníku NIPEZ
79950000-8
Název z číselníku NIPEZ
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Hlavní místo plnění
Extra-Regio NUTS 3
Kód z číselníku CPV
79950000-8
Název z číselníku CPV
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Název předmětu
Organizace výstav, veletrhů a kongresů
Textové pole pro popis místa plnění
Praha, Plzeň, Bohumín a Ostrava
Položky předmětu
Místo plnění
CZZZZ | Extra-Regio NUTS 3 |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ano
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele
P24V00020014
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
10. 06. 2025 18:30 | Uveřejnění účastníků | |||
10. 06. 2025 18:30 | Uveřejnění výsledku |