Incomingová mise č. 4/25 pro AOBP - v rámci veletrhu IDET 2025

Základní informace


Název zadávacího postupu

Incomingová mise č. 4/25 pro AOBP - v rámci veletrhu IDET 2025

Systémové číslo NEN

N006/25/V00012100

Aktuální stav ZP

Zadán

Zakázka, ve které bylo DNS zavedeno

N006/24/V00020014

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P25V00012100

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

dynamický nákupní systém

Druh

Veřejná zakázka na služby

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

270 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 06. 2025 18:30

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Marcela

Příjmení

Kleníková

E-mail

klenikova@mpo.cz

Telefon 1

+420 224852805

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je zajištění dopravy a ubytování zástupců armády a bezpečnostních složek ze zemí prioritních oblastí exportu v rámci Incomingové mise zaměřené na oblast obranného a bezpečnostního průmyslu, a to v termínu od 27.5.2025 do 29.5.2025 Požadované plnění zahrnuje následující položky: • zajištění dopravy - auto/bus pro 10 osob na trase Vídeň (Rakousko) – Praha (ČR) a zpět. Odjezd z Vídně do Brna dne 27.5.2025, odjezd z Brna do Vídně 29.5.2025 - auto/bus pro 10 osob na trase Praha (ČR) – Brno (ČR) a zpět. Odjezd z Prahy do Brna dne 27.5.2025, odjezd z Brna do Prahy 29.5.2025 • zajištění ubytování pro 20 osob na 2 noci v Brně v termínu 27.5.-29.5.2025, požadovány jednolůžkové pokoje, úroveň 4*, se snídaní. Preferenčně blízkost centra/ výstaviště v Brně, dochozí vzdálenost ubytování do cca 1 km nebo dojezdová doba do cca 20 min od výstaviště • zajištění pohoštění na výstavišti pro celou delegaci o dvaceti členech, český doprovod a případné partnery celkem cca 30 lidí touto formou: - dne 27.5.2025 – bez pohoštění - dne 28.5.2025 oběd v Business clubu v areálu výstaviště - 4 chodové menu (předkrm, polévka, hlavní jídlo a desert) plus nealko nápoje - káva a čaj, alko nápoje - pivo a víno. - dne 28.5.2025 - slavnostní zahajovací raut - teplý a studený bufet, gril, předkrmy, dezerty - výběr 5+ hlavních jídel, alko (pivo, víno), nealko (káva, čaj) - dne 29.5.2025 oběd v Business clubu na výstavišti - 4 chodové menu (předkrm, polévka, hlavní jídlo a desert) plus nealko nápoje - káva a čaj, alko nápoje - pivo a víno. • organizační a koordinační činnost realizátora. Zahrnuje zajištění výše uvedených položek, související komunikaci s projektovým manažerem MPO, koordinátorem akce a účastníky Incomingové mise a vypracování závěrečné zprávy v rozsahu 1 (až 2) A4 s vyúčtováním. Není nutná osobní účast koordinátora na místě.

Kód z číselníku NIPEZ

79950000-8

Název z číselníku NIPEZ

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Hlavní místo plnění

Extra-Regio NUTS 3

Kód z číselníku CPV

79950000-8

Název z číselníku CPV

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Název předmětu

Organizace výstav, veletrhů a kongresů

Textové pole pro popis místa plnění

Praha, Plzeň, Bohumín a Ostrava

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZZZZExtra-Regio NUTS 3

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P24V00020014

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 06. 2025 18:30Uveřejnění účastníků
Detail10. 06. 2025 18:30Uveřejnění výsledku