Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028

Systémové číslo NEN

N006/24/V00040538

Aktuální stav ZP

Neukončen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P24V00040538

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

19. 12. 2024 12:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

02. 01. 2025 23:59

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Aleš

Příjmení

Grňák

Titul za jménem

MBA.

E-mail

ales.grnak@mo.gov.cz

Telefon 1

+420 973307021

Telefon 2

+420 775326682

Předmět


Popis předmětu

Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028 Nominální hodnota 150,- Kč, objem 5600 ks (1400 ks ročně). Soutěží se pouze provize za provedení veřejné zakázky. Doba plnění smlouvy od oboustranného podpisu smlouvy a zveřejnění v registru smluv do dne 31. 12. 2028. Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a příloh. Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.

Kód z číselníku NIPEZ

55523000-2

Název z číselníku NIPEZ

Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce

Hlavní místo plnění

Jihočeský kraj

Kód z číselníku CPV

55523000-2

Název z číselníku CPV

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Název předmětu

Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce

Textové pole pro popis místa plnění

VÚ 6624 Bechyně

Položky předmětu


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Místo plnění


CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail19. 12. 2024 12:17Uveřejnění zadávacích podmínek