Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028
Základní informace
Název zadávacího postupu
Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00040538
Aktuální stav ZP
Neukončen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00040538
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
otevřená výzva
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 12. 2024 12:17
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
02. 01. 2025 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Aleš
Příjmení
Grňák
Titul za jménem
MBA.
ales.grnak@mo.gov.cz
Telefon 1
+420 973307021
Telefon 2
+420 775326682
Předmět
Popis předmětu
Nákup stravovacích poukázek na rok 2025 - 2028 Nominální hodnota 150,- Kč, objem 5600 ks (1400 ks ročně). Soutěží se pouze provize za provedení veřejné zakázky. Doba plnění smlouvy od oboustranného podpisu smlouvy a zveřejnění v registru smluv do dne 31. 12. 2028. Místo plnění: VÚ 6624 Bechyně Nabídky budou hodnoceny na základě uchazečem nabízené ceny s DPH za splnění kompletní dodávky při dodržení požadavků výběrového řízení. V případě shodných nabídek bude o vítězi veřejné zakázky rozhodnuto automatickým losováním v systému NEN!!! Podáním nabídky firma souhlasí s obchodními podmínkami uvedenými v návrhu smlouvy. Vítězná firma musí mít na daňovém portálu ministerstva financí zveřejněný platný bankovní účet, na který bude prováděna bezhotovostní platba. Stížnost z důvodu nesouhlasu se zadávacími podmínkami nebo postupem pří vyhodnocování veřejných zakázek musí být doručena do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne vyhlášení veřejné zakázky, a do 3 pracovních dnů, které se počítají od dne zveřejnění vyhodnocení veřejné zakázky. Zadávající si vyhrazuje právo změnit zadávací podmínky v rámci lhůty pro podání nabídek, zrušit zadávací postup až do okamžiku uzavření smlouvy nevrátit účastníkům podané nabídky, obdržené v rámci zadávacího postupu a neposkytnout náhrady nákladů, které dodavatel nebo dodavatelé vynaložili na účast v zadávacím postupu. ŘÁDNĚ PŘEKONTROLUJTE SPRÁVNOST návrhu smlouvy a příloh. Do návrhu smlouvy a příloh vyplňte všechna žlutě označená místa. Nedílnou součástí nabídky je podpis návrhu smlouvy a příloh. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím vice jak 50% osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění.
Kód z číselníku NIPEZ
55523000-2
Název z číselníku NIPEZ
Zabezpečování stravovacích služeb pro jiné podniky nebo instituce
Hlavní místo plnění
Jihočeský kraj
Kód z číselníku CPV
55523000-2
Název z číselníku CPV
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Název předmětu
Zabezpečování pohostinských služeb pro jiné podniky nebo instituce
Textové pole pro popis místa plnění
VÚ 6624 Bechyně
Položky předmětu
Místo plnění
CZ031 | Jihočeský kraj |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
19. 12. 2024 12:17 | Uveřejnění zadávacích podmínek |