Výroba razítek pro potřeby Úřadu práce ČR - Krajské pobočky pro hl. m. Prahu v letech 2023-2024
Základní informace
Název zadávacího postupu
Výroba razítek pro potřeby Úřadu práce ČR - Krajské pobočky pro hl. m. Prahu v letech 2023-2024
Zadavatel
Úřad práce České republikySystémové číslo NEN
N006/22/V00027989
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P22V00027989
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
19. 10. 2022 15:16
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
27. 10. 2022 23:59
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Olga
Příjmení
Borecká
olga.borecka@uradprace.cz
Telefon 1
+420 950178895
Předmět
Popis předmětu
Předmětem VZ je vysoutěžení dodavatele zajišťujícího výrobu samobarvících razítek pro potřeby ÚP ČR, KrP pro hl. m. Prahu. Jedná o razítka typu jako např. Colop či Trodat, textová, podací, datovací i kulatá úřední, jejichž materiálem pro výrobu štočků je kvalitní guma. Nejčastěji se bude zhotovovat kompletní razítko (tzn. bude požadován strojek, štoček i polštářek), ale je možné požadovat i jednotlivé části razítka samostatně. Součástí ceny štočku je jeho zhotovení a upevnění/nalepení do strojku. Požadovaná barva polštářku je černá, modrá, červená, fialová, zelená. U podacích a datovacích razítek je požadován 2barevný otisk, u ostatních 1barevný. Výsledkem zadávacího řízení je uzavření rámcové dohody s jedním dodavatelem na dobu určitou, a to od 1. 1. 2023 do 31. 12. 2024, nebo do vyčerpání finančního limitu 363 000,- Kč včetně DPH (300 000 Kč bez DPH). Razítka budou zhotovována dle požadavku ÚP ČR – KrP pro hl. m. Prahu na základě dílčích objednávek. Komunikace bude probíhat elektronicky prostřednictvím kontaktních osob uvedených ve smlouvě. Dodavatel prohlašuje, že je schopen zajistit výrobu razítek uvedených v Příloze č. 1b a že disponuje dostatečnou kapacitou a odbornými znalostmi pro zajištění potřebné kvality plnění. Předpokládaná doba plnění je 5 dní od obdržení objednávky. Vyhotovená razítka budou doručena do místa plnění uvedeného v objednávce (zpravidla to bude sídlo KrP pro hl. m. Prahu v Domažlické 11, Praha 3). Faktura s 30-denní splatností bude vystavena dodavatelem za každé jednotlivé dílčí plnění na základě příslušné objednávky. Na faktuře bude uvedeno č. objednávky zadavatele. Pro fakturaci jednotlivých objednávek budou sloužit ceny uvedené dodavatelem v ceníku v tabulce – viz Příloha č. 1b. Dodavatel se za firmu a za své zaměstnance zavazuje, že s informacemi bude nakládáno jako s důvěrnými údaji dle zákona č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a dle nařízení Evropského parlamentu a Rady EU 2016/679 („GDPR“). Nabídka musí být zpracována pouze elektronicky, a následně vložena prostřednictvím NEN v požadované lhůtě. Později vložené nabídky nebudou akceptovány. Pokud účastníkem podaná nabídka nebude splňovat zadavatelem stanovené požadavky a nebude obsahovat zadavatelem požadované náležitosti (např. nacenění všech položek v ceníku, vyplnění požadovaných příloh), bude vyloučena. Před podpisem smlouvy dodavatel předloží Výpis z obchodního rejstříku, popř. jiný doklad o oprávnění podnikání. Zadavatel bude nabídky hodnotit podle jejich ekonomické výhodnosti – nejnižší nabídková cena (s DPH). Dodavatel doplní cenu za požadované položky ke každému z 9 uvedených typů razítek ve Výzvě – viz Příloha č. 1b – Ceník, popř. doplní i nacenění přepravného /poštovného a balného, pokud tyto náklady nejsou již zakalkulovány do uvedené ceny razítek. Program vypočte dle zadavatelem nastavených vah (procent) váženou cenu ze všech těchto položek. Součet všech těchto vážených cen bude sloužit jako částka k hodnocení a výběru. Nedílnou součástí nabídky jsou vyplněné a podepsané Přílohy č. 1a, 1b, 2, 3, a 4. Vyplněný Ceník (Příloha č. 1b) je součástí smlouvy a slouží též pro účel hodnocení VZ. Pro účel hodnocení VZ není nutné požadované přílohy opatřovat elektronickým podpisem, stačí vyplněné přílohy vytisknout a po podpisu oprávněnou osobou je zpět naskenovat do NENu jako součást nabídky. Chybějící nebo nesprávně vyplněná příloha (bez podpisu či jiných požadovaných náležitostí) je důvodem k vyloučení nabídky. Příloha č. 1a – Návrh smlouvy Příloha č. 1b – Ceník Příloha č. 1c – Tabulka se vzory požadavků na výrobu razítek (upřesnění k vyplnění ceníku) Příloha č. 2 – Krycí list nabídky Příloha č. 3 – Čestné prohlášení o splnění některých kvalifikačních předpokladů Příloha č. 4 – Čestné prohlášení o kontaktních údajích Vzhledem k povaze a smyslu zakázky zadavatel nestanovuje žádné zvláštní podmínky. Zadavatel požaduje při plnění zakázky dodržovat minimální standardy plynoucí z právního řádu ČR a Evropské unie.
Kód z číselníku NIPEZ
44423810-2
Název z číselníku NIPEZ
Razítka z kaučuku
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
44423810-2
Název z číselníku CPV
Razítka z kaučuku
Název předmětu
Razítka z kaučuku
Textové pole pro popis místa plnění
Vyhotovená razítka budou doručována do místa plnění uvedeného v objednávce (zpravidla to bude sídlo KrP pro hl. m. Prahu v Domažlické 11, Praha 3).
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
06. 12. 2022 15:18 | Uveřejnění účastníků | |||
06. 12. 2022 15:18 | Uveřejnění výsledku | |||
31. 10. 2022 14:25 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
19. 10. 2022 15:16 | Uveřejnění zadávacích podmínek |