Detail
Detail vysvětlení
Dotaz
Ráda bych si potvrdila, že jde níže, ve Vašem mailu a v zadávací dokumentaci, která stanovuje podání na 10:00, o překlep a že skutečné podání zakázky je 19. 11. do 13:00 tak, jako je také specifikováno v systému NEN? V zadávací dokumentaci, v čl. 2.4.2. uvádíte, že požadované poukázky mají být výhradně v souladu s § 9 písm. a) a c) Vyhlášky 114/2002 Sb., o FKSP. V příloze č. 3 a v příloze č. 4 však uvádíte ve sloupci „D“ odkaz na § 4 odst. 2, § 8 i § 9 Vyhlášky 114/2002 Sb., o FKSP. Prosím Vás tedy o vyjádření, s jakými paragrafy mají být poukázky v souladu? V zadávací dokumentaci, v čl. 4. však uvádíte, že nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady k realizaci předmětu veřejné zakázky za 4 roky trvání veřejné zakázky včetně nákladů souvisejících. Máme to chápat tak, že požadujete uvést do systému NEN jednotkovou cenu, která bude totožná s uvedenou cenou v čl. 11 rámcové dohody? Nebo si přejete vyčíslit celkovou cenu za celý předmět plnění? V druhém případě Vás prosím o upřesnění, zda pro účely tohoto výpočtu má být použito množství 590 ks šekových knížek v hodnotě 1000 Kč / 1 rok, které následně bude vynásobeno 4 roky?
Text vysvětlení zadávací dokumentace
Odpověď zadavatele: Ano, došlo k administrativní chybě. Platí termín, který je specifikován v systému NEN, tj. do 19. 11. 2019 do 13:00. Odpověď zadavatele: Ano, i v tomto případě došlo k administrativní chybě. Poukázky musí být výhradně v souladu s § 9 písm. a) a c) Vyhlášky Ministerstva financí č. 114/2002 Sb. o fondu kulturních a sociálních potřeb, ve znění pozdějších předpisů, jak je specifikováno v čl. 2.4.2 výzvy vč. zadávací dokumentace Součástí tohoto vysvětlení zadávací dokumentace naleznete opravené obě přílohy. Odpověď zadavatele: Vzhledem k tomu, že hodnocení jednotlivých nabídek nebude probíhat prostřednictvím systému NEN, nebude po dodavateli při podávání nabídky požadováno zadání nabídkové ceny. Pro hodnocení jednotlivých nabídek je zapotřebí do návrhu rámcové dohody doplnit části, které jsou označeny jako „(doplní dodavatel)“ dle čl. 6 výzvy včetně zadávací dokumentace. Dílčí hodnotící kritérium „Celkové nabídkové ceny bez DPH“ s 80% vahou bude odpovídat nabídkové ceně uvedené v čl. 6.3 návrhu rámcové dohody. Pro účely stanovení této nabídkové ceny využijte výpočtu, který jste uvedli. Do výpočtu zahrňte vámi vyplněnou „cenu za 1 poukázku“ v čl. 1.3 rámcové dohody, která by měla obsahovat veškeré náklady k realizaci předmětu veřejné zakázky. Dle čl. 2.4.2 výzvy včetně zadávací dokumentace bude nominální hodnota 1 poukázky 100,- Kč. Odpověď zadavatele: Ano. Pro účely hodnocení dílčího hodnotícího kritéria – počet smluvních partnerů je příloha č. 3 nejdůležitější. Pro ověření údajů v příloze č. 3 požadujeme vyplněný seznam provozoven v příloze č. 4.