Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení

Základní informace


Název zadávacího postupu

Sociální služby Vsetín – nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení

Systémové číslo NEN

N006/19/V00010567

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00010567

Režim VZ dle volby zadavatele

Podlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zjednodušené podlimitní řízení

Specifikace zadávacího řízení

Zjednodušené podlimitní řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum zrušení ZP

17. 05. 2019 15:37

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 04. 2019 12:17

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

13. 05. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Svatava

Příjmení

Zubková

E-mail

zubkova@sluzbyvsetin.cz

Telefon 1

+420 734645414

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet Hlavním předpokladem je rozsáhlá možnost uplatnění stravenek v provozovnách, které umožňují stravování – především restaurace, jídelny, prodejny občerstvení nebo potravin zejména na území bývalého okresu Vsetín.

Kód z číselníku NIPEZ

30199770-8

Název z číselníku NIPEZ

Stravenky

Hlavní místo plnění

Zlínský kraj

Kód z číselníku CPV

30199770-8

Název z číselníku CPV

Stravenky

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSociální služby Vsetín - nákup elektronických karet na úhradu jídla a potravin a jejich dobíjení30199770-8StravenkyPředmětem veřejné zakázky je: nákup elektronických karet s magnetickým proužkem pro bezkontaktní i kontaktní úhradu jídla a potravin prostřednictvím terminálů pro Sociální služby Vsetín, příspěvková organizace v následujícím rozsahu: • předpokládaný rozsah zakázky: 15 130 ks stravenek v nominální hodnotě 85,- Kč. Výše nominální hodnoty jednoho dobití se bude ročně měnit v závislosti na výši stravného, které je stanoveno pro účely poskytování cestovních náhrad vyhláškou o změně sazby základní náhrady za používání silničních motorových vozidel a stravného a o stanovení průměrné ceny pohonných hmot pro účely poskytování cestovních náhrad (pro rok 2019 vyhláška č.333/2018 Sb.). Zadavatel v rámci plnění předmětu požaduje: • karty bude možné uplatnit ve stravovacích zařízeních a v obchodech na území bývalého okresu Vsetín • dodavatel bude částky připisovat na karty dle požadavků zadavatele každý měsíc • dodavatel musí mít dostatečnou síť smluvních stravovacích zařízení a obchodů na území bývalého okresu Vsetín • splatnost faktur za odebrané stravovací poukázky bude 30 dnů • objednávky budou probíhat dle aktuální potřeby zadavatele prostřednictvím internetového portálu • hodnota elektronického stravného bude připsána držiteli karty nejpozději následující den po doručení požadavku dodavateli služby • součástí služby bude i zajištění uživatelské podpory držitelům karet, toto proběhne formou internetového portálu, nebo aplikace pro chytré telefony či tablety • v rámci uživatelské podpory budou moci jednotliví uživatelé zajistit objednání převedení elektronických poukázek na papírové pro svůj účet • držitelé karet budou mít možnost zjistit v aplikaci zůstatek na své kartě, zajistit její blokaci, případně další služby • v rámci zakázky bude zadavateli dodáno nejméně 300 kusů elektronických karet

Místo plnění


CZ072Zlínský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 05. 2019 08:29Uveřejnění o zrušení
Detail16. 04. 2019 12:17Uveřejnění zadávacích podmínek

Evidence uveřejnění ve VVZ


20. 05. 2019 02:0120. 05. 2019 02:01F2019-016744Oznámení o výsledku zadávacího řízení v podlimitním režimu