Detail

Základní informace


Úřední název

Ernst & Young, s.r.o.

IČO

26705338

DIČ

CZ26705338

Obec

Praha

Část obce

Nové Město

Ulice

Na Florenci

Číslo popisné

2116

Číslo orientační

15

PSČ

11000

Stát

Česká republika

Doplňující informace


Datum uzavření smlouvy

24. 10. 2025

Evidenční číslo smlouvy

RD_2025_8, RD_2025_9, RD_2025_10, RD_2025_11

Základní popis předmětu plnění smlouvy

1.1 Předmětem tohoto zadávacího řízení je sjednání Rámcové dohody. 1.2 Předmětem veřejných zakázek zadávaných na základě Rámcové dohody je poskytování poradenských služeb pro Zadavatele, a to v oblasti: (a) přípravy technických částí zadávací dokumentace včetně zpracování a odůvodnění návrhu technické kvalifikace (návrh odborných kritérií/požadavků na dodavatele) a dalších technických podmínek účasti dodavatele v zadávacím řízení na IT systémy; (b) poskytování odborných poradenských služeb v rámci zadávacích řízení, zejména v souvislosti s vyjasňováním technické části zadávacích podmínek, s posouzením technické kvalifikace dodavatelů, s posouzením a hodnocením nabídek dodavatelů v technických oblastech a s posouzením splnění všech dalších technických podmínek účasti či uzavření smlouvy v zadávacím řízení; (c) projektové řízení přípravy zadávací dokumentace jako celku, včetně řízení a kontroly harmonogramu přípravy zadávací dokumentace; (d) projektové řízení v průběhu analýzy, návrhu, implementaci, testování, nasazení a go live; (e) projektové řízení realizace projektů na dodávku IT systémů, včetně řízení a kontroly harmonogramu realizace; (f) podpora procesu migrace dat zejména z dočasného EDC do IS EDC; (g) zajištění podpory pro a při testování; (h) podpora nasazení do ostrého provozu; (i) podpora při implementaci další generace systému; (j) příprava business zadání, včetně analýzy legislativně stanovených povinností EDC zákonem 458/200 Sb. v platném znění a sběru požadavků od stávajících uživatelů systému, včetně definice přínosů, jednotlivých use-cases a procesního nastavení. Součástí je též kontrola souladu dodaného řešení pro go live s platnou legislativou a Řádem EDC, včetně návrhů na řešení odstranění případných zjištěných nesouladů; (k) výše uvedené činnosti mohou být využity i pro další navazující systémy a činnosti v rámci EDC. Tedy poradenství a podpora v oblasti přípravy, implementace a provozu IT systémů jako jsou návrh business specifikací, technických specifikací, cílových konceptů, příprava zadávacích dokumentací a vyhodnocování nabídek, řízení implementačních projektů, testování, akceptace, nasazování, postprodukční podpory provozu a provoz IT systémů apod. (dále jen „Poradenské služby“). Přesné vymezení Předmětu veřejných zakázek zadávaných na základě Rámcové dohody a ostatní požadavky na jeho provedení včetně informací, podmínek, specifikací a ostatních údajů jsou detailně specifikovány v části 3. Zadávací dokumentace. 1.3 Rámcová dohoda bude uzavřena s maximálně čtyřmi (4) Účastníky. 1.4 Veřejné zakázky budou zadávány na základě čl. III Rámcové dohody, a to bez obnovení soutěže i s obnovením soutěže dle § 132 odst. 3 ZZVZ. 1.5 Zadavatel bude na základě Rámcové dohody, způsobem tam uvedeným, objednávat plnění vždy v čase a v rozsahu dle své aktuální potřeby. Zadavatel není povinen plnění z Rámcové dohody čerpat.

Smluvní cena bez DPH

1,00

Smluvní cena s DPH

1,21

Smluvní cena s dodatky bez DPH

1,00

Smluvní cena s dodatky s DPH

1,21

Měna

CZK

Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů

Ne