Dohled a správa serverů IBM Directory Server a IBM Security Directory Integrator - opakované zadávací řízení

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa serverů IBM Directory Server a IBM Security Directory Integrator - opakované zadávací řízení

Systémové číslo NEN

N006/19/V00004115

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00004115

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

18. 02. 2019 16:23

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

27. 02. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr.

Jméno

Kamila

Příjmení

Koucká

Titul za jménem

DiS.

E-mail

kamila.koucka@nature.cz

Telefon 1

+420 283069184

Předmět


Popis předmětu

Poskytování dohledu a správy serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap; zahrnuje tyto činnosti: a) dohled a správa serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator v režimu 8x5; b) dohled a správa serveru IBM Datacap v režimu 8x5. c) dohled a správa 42 serverů OpenLDAP v režimu 8x5; d) správa a vytváření uživatelských účtů, práv a rolí ve struktuře LDAP serveru; e) vývoj Assembly line pro IBM Security Directory Integrator; f) konfigurace systémů pro ověřování proti OpenLDAP a IBM Security Directory Serveru; g) spolupráce na integraci jednotného přihlášení do všech systémů a aplikací AOPK ČR, h) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů – Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem – s reakční dobou 2 hodiny a kompletním zprovozněním systému do 24 hodin, i) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) – s reakční dobou 2 hodiny a kompletním vyřešením do 24 hodin.

Kód z číselníku NIPEZ

72267100-0

Název z číselníku NIPEZ

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72267100-0

Název z číselníku CPV

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Textové pole pro popis místa plnění

Praha - Chodov, Kaplanova 1931/1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailÚdržba programového vybavení pro informační technologie72267100-0Údržba programového vybavení pro informační technologie

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail24. 03. 2021 10:06Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail10. 03. 2021 12:08Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění24. 03. 2021 10:09Zornica Gecová
Detail08. 03. 2021 13:46Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění24. 03. 2021 10:08Zornica Gecová
Detail08. 03. 2021 13:14Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění10. 03. 2021 12:00Zornica Gecová
Detail14. 01. 2020 10:31Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 07. 2019 15:03Uveřejnění účastníků
Detail01. 07. 2019 15:03Uveřejnění výsledku
Detail18. 02. 2019 16:24Uveřejnění zadávacích podmínek