Dohled a správa IBM Notes
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dohled a správa IBM Notes
Systémové číslo NEN
N006/19/V00005895
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00005895
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Uzavřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
01. 07. 2019 15:07
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Mgr. et Mgr.
Jméno
Ľudmila
Příjmení
Miškaňová
ludmila.miskanova@nature.cz
Telefon 1
+420 283069187
Telefon 2
+420 730180107
Předmět
Popis předmětu
Předmětem VZ je poskytování dohledu a správy systému IBM Notes/Domino, IBM Sametime a IBM Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 IBM Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa IBM Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa IBM Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů IBM Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí IBM Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí IBM Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí IBM Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí IBM Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí IBM Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí IBM Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů vdané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.
Kód z číselníku NIPEZ
72253200-5
Název z číselníku NIPEZ
Systémová podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72253200-5
Název z číselníku CPV
Systémová podpora
Textové pole pro popis místa plnění
Praha - Chodov, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Systémová podpora | 72253200-5 | Systémová podpora |
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
20. 07. 2020 15:21 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 07. 2020 15:19 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
20. 07. 2020 15:16 | Uveřejnění účastníků | |||
20. 07. 2020 15:16 | Uveřejnění výsledku | |||
20. 07. 2020 15:12 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
20. 07. 2020 15:05 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
01. 07. 2019 15:07 | Uveřejnění účastníků | |||
01. 07. 2019 15:07 | Uveřejnění výsledku |