Dohled a správa IBM Notes

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa IBM Notes

Systémové číslo NEN

N006/19/V00005895

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00005895

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

01. 07. 2019 15:07

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Mgr. et Mgr.

Jméno

Ľudmila

Příjmení

Miškaňová

E-mail

ludmila.miskanova@nature.cz

Telefon 1

+420 283069187

Telefon 2

+420 730180107

Předmět


Popis předmětu

Předmětem VZ je poskytování dohledu a správy systému IBM Notes/Domino, IBM Sametime a IBM Notes Traveler. Tato činnost zahrnuje: a) dohled a správa 45 IBM Domino serverů v režimu 8x5; b) dohled a správa IBM Sametime server a klientů v režimu 8x5; c) dohled a správa IBM Notes Traveler server a mobilních klientů v režimu 8x5; d) správa 700 klientů IBM Notes (řešení chyb, součinnosti při instalacích a upgradech); e) podpora a správa aplikací v prostředí IBM Notes (zejména Spisová služba, Datové schránky, Autoprovoz, Helpdesk, Zápisy z porad); f) analýza a tvorba zadání nových aplikací v prostředí IBM Notes/Domino; g) součinnost s dalšími dodavateli při vývoji nových aplikací, úpravách a opravách; h) vývoj vlastních aplikací a agentů v prostředí IBM Notes/Domino; i) vytváření pohledů v databázích v prostředí IBM Notes/Domino; j) správa číselníků v prostředí IBM Notes/Domino; k) správa přístupových práv a rolí v prostředí IBM Notes/Domino; l) importy a exporty dat a jejich správa; m) školení uživatelů; n) podpora koncových uživatelů vdané oblasti (700), tj. vyřizování definovaných požadavků z interního systému Helpdesk včetně související nezbytné administrace s daným požadavkem a komunikace s koncovým uživatelem; o) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem, - s reakční dobou 24 hodin a kompletním zprovozněním systému do 5ti pracovních dní; p) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 24 hodin a kompletním vyřešením do 5ti pracovních dní.

Kód z číselníku NIPEZ

72253200-5

Název z číselníku NIPEZ

Systémová podpora

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72253200-5

Název z číselníku CPV

Systémová podpora

Textové pole pro popis místa plnění

Praha - Chodov, Kaplanova 1931/1, 148 00 Praha

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailSystémová podpora72253200-5Systémová podpora

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail20. 07. 2020 15:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 07. 2020 15:19Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail20. 07. 2020 15:16Uveřejnění účastníků
Detail20. 07. 2020 15:16Uveřejnění výsledku
Detail20. 07. 2020 15:12Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 07. 2020 15:05Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail01. 07. 2019 15:07Uveřejnění účastníků
Detail01. 07. 2019 15:07Uveřejnění výsledku