Zajištění licenčního oprávnění FileMaker 18

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zajištění licenčního oprávnění FileMaker 18

Systémové číslo NEN

N006/19/V00032378

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00032378

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

07. 11. 2019 14:55

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

18. 11. 2019 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vít

Příjmení

Tůma

E-mail

vit.tuma@mfcr.cz

Telefon 1

+420 257042768

Telefon 2

+420 724090308

Předmět


Popis předmětu

Předmětem této veřejné zakázky malého rozsahu je závazek Poskytovatele zajistit pro Objednatele licenční oprávnění k Produktu FileMaker verze 18 včetně zajištění 3 leté maintenance Výrobce (dále společně také jen „Předmět plnění“).

Kód z číselníku NIPEZ

48330000-0

Název z číselníku NIPEZ

Balík programů pro plánování a zvyšování produktivity

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

48330000-0

Název z číselníku CPV

Balík programů pro plánování a produktivit

Textové pole pro popis místa plnění

Letenská 525/15, 118 00 Praha 1

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZajištění licenčního oprávnění FileMaker 18 48330000-0Balík programů pro plánování a produktivitPředmět plnění spočívá v: a) zajištění Licence k produktu: FileMaker 18 - FM MNT Perptl Users 3yr T450-99 Seats - pro přístup max. 55 uživatelů na dobu neurčitou b) zajištění 3 leté Maintenance zejména: - možnost bezplatného přístupu a oprávnění k používání Aktuální verze Produktu a Opravné verze Produktu, včetně jejich aktualizace, budou-li nějaké dostupné; - bezplatný On-Line přístup a možnost stažení všech aktuálních verzí Produktů, včetně jejich bezpečnostních a opravných aktualizací s možností čerpání Podpory; - asistenci v případě otázek týkajících se rutinního provozu, krátkodobé instalace a použití (otázky typu "jak na to") a dále otázek týkajících se kódu (chybové či nestandardní stavy, chování v rozporu s Dokumentací Produktu); - asistenci prostřednictvím telefonu a (pokud je to možné) prostřednictvím elektronického přístupu, a to pouze Kontaktním osobám Objednatele. Tato asistence se poskytuje v průběhu Pracovní doby. Pro účely této Smlouvy je Pracovní dobou každý pracovní den od: 8,00 do 16,30 hod; - v rámci Předmětu plnění má Objednatel právo užívat podporované verze Produktů na libovolném Podporovaném operačním systému.

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 01. 2022 15:21Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail19. 12. 2019 12:48Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail02. 12. 2019 09:40Uveřejnění účastníků
Detail02. 12. 2019 09:40Uveřejnění výsledku
Detail07. 11. 2019 14:55Uveřejnění zadávacích podmínek