Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dohled a správa serverů IBM Security Directory Server, IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap

Systémové číslo NEN

N006/20/V00018922

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P20V00018922

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Uzavřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

29. 09. 2020 08:35

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Jana

Příjmení

Gregorová

E-mail

jana.gregorova@nature.cz

Telefon 1

+420 283069184

Předmět


Popis předmětu

Jde o poskytování dohledu a správy serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator a IBM Datacap zahrnuje tyto činnosti: a) dohled a správa serverů IBM Security Directory Server a IBM Security Directory Integrator v režimu 8x5; b) dohled a správa serveru IBM Datacap v režimu 8x5; c) dohled a správa 42 serverů OpenLDAP v režimu 8x5; d) správa a vytváření uživatelských účtů, práv a rolí ve struktuře LDAP serveru; e) vývoj Assembly line pro IBM Security Directory Integrator; f) konfigurace systémů pro ověřování proti OpenLDAP a IBM Security Directory Serveru; g) spolupráce na integraci jednotného přihlášení do všech systémů a aplikací AOPK ČR; h) průběžné provádění aktualizací a bezpečnostních záplat na všech výše uvedených serverech; i) odstraňování havarijních stavů výše uvedených systémů - Havarijní stav je stav, vzniklý v důsledku okolností zamezující činnosti základních funkcí systému, které jsou nezbytné pro provoz aplikací a jejichž funkci nelze dočasně zabezpečit odpovídajícím náhradním způsobem - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním zprovozněním systému do 24 hodin; j) odstraňování problémů týkajících se bezprostředně uživatele (nemožnost přihlášení k účtu nebo k jednotlivým aplikacím, apod.) - s reakční dobou 2 hodiny a kompletním vyřešením do 24 hodin.

Kód z číselníku NIPEZ

72267100-0

Název z číselníku NIPEZ

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

72267100-0

Název z číselníku CPV

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Název předmětu

Údržba programového vybavení pro informační technologie

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailÚdržba programového vybavení pro informační technologie72267100-0Údržba programového vybavení pro informační technologie

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail13. 03. 2023 10:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail13. 03. 2023 10:09Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 03. 2023 14:01Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 03. 2021 10:12Uveřejnění účastníků
Detail24. 03. 2021 10:12Uveřejnění výsledku
Detail09. 03. 2021 11:11Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail09. 03. 2021 11:10Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail29. 09. 2020 08:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu