Zabezpečení služby – napínání obrazů na blindrámy a rámování pro VHÚ Praha v roce 2019

Základní informace


Název zadávacího postupu

Zabezpečení služby – napínání obrazů na blindrámy a rámování pro VHÚ Praha v roce 2019

Systémové číslo NEN

N006/19/V00001075

Aktuální stav ZP

Zrušen

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00001075

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

Zakázka malého rozsahu

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum zrušení ZP

30. 01. 2019 13:00

Datum uveřejnění ZP na profil

16. 01. 2019 11:46

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

29. 01. 2019 08:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Petr

Příjmení

Špička

E-mail

spickap1@army.cz

Telefon 1

+420 973215568

Předmět


Popis předmětu

Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení napínání obrazů na blindrámy a rámování pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. Cena za službu včetně DPH, včetně dodání díla do místa plnění. Předmětem veřejné zakázky je provádění služby napínání obrazů na blindrámy a rámování, na základě dílčích výzev k plnění a předávání řádně provedeného výsledného díla objednateli v místě předání díla dle čl. V odst. 5.3 návrhu smlouvy o dílo. Pro potřeby výběrového řízení je nutné vyplnit a předložit přílohu č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“ tak, aby bylo možné porovnat jednotlivé nabídky účastníků zadávacího řízení a vyhodnotit veřejnou zakázku. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy věcí předaných k provedení díla zhotovitele a po provedení díla zpět do předání díla dle čl. V odst. 5.4 návrhu Smlouvy o dílo a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno ve smlouvě. Objednatel nepřipouští varianty nabídky. Předmět podnikání účastníka, který podá nabídku, musí odpovídat celému rozsahu předmětu VZ. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby.

Kód z číselníku NIPEZ

39298200-9

Název z číselníku NIPEZ

Obrazové rámy

Kód z číselníku CPV

39298200-9

Název z číselníku CPV

Obrazové rámy

Textové pole pro popis místa plnění

Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo dodavatele. Dodací místo pro předání věcí k provedení díla: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč.

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailObrazové rámy39298200-9Obrazové rámyPředmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení napínání obrazů na blindrámy a rámování pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“.

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ano

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail30. 01. 2019 13:50Uveřejnění o zrušení
Detail16. 01. 2019 11:46Uveřejnění zadávacích podmínek