Zabezpečení služby – napínání obrazů na blindrámy a rámování pro VHÚ Praha v roce 2019
Základní informace
Název zadávacího postupu
Zabezpečení služby – napínání obrazů na blindrámy a rámování pro VHÚ Praha v roce 2019
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/19/V00001075
Aktuální stav ZP
Zrušen
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P19V00001075
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum zrušení ZP
30. 01. 2019 13:00
Datum uveřejnění ZP na profil
16. 01. 2019 11:46
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
29. 01. 2019 08:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Špička
spickap1@army.cz
Telefon 1
+420 973215568
Předmět
Popis předmětu
Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení napínání obrazů na blindrámy a rámování pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. Cena za službu včetně DPH, včetně dodání díla do místa plnění. Předmětem veřejné zakázky je provádění služby napínání obrazů na blindrámy a rámování, na základě dílčích výzev k plnění a předávání řádně provedeného výsledného díla objednateli v místě předání díla dle čl. V odst. 5.3 návrhu smlouvy o dílo. Pro potřeby výběrového řízení je nutné vyplnit a předložit přílohu č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“ tak, aby bylo možné porovnat jednotlivé nabídky účastníků zadávacího řízení a vyhodnotit veřejnou zakázku. V případě, že nebudou vyplněny všechny položky, nebude nabídka hodnocena. Nabízená cena je cenou konečnou a zahrnuje veškeré náklady zhotovitele včetně dopravy věcí předaných k provedení díla zhotovitele a po provedení díla zpět do předání díla dle čl. V odst. 5.4 návrhu Smlouvy o dílo a je neměnná po celou dobu trvání smluvního vztahu. Kontrola úplnosti dodávky bude provedena v místě plnění při převzetí. V případě závady, na kterou se vztahují práva z vadného plnění, veškeré vzniklé náklady hradí zhotovitel. Podrobně bude zapracováno ve smlouvě. Objednatel nepřipouští varianty nabídky. Předmět podnikání účastníka, který podá nabídku, musí odpovídat celému rozsahu předmětu VZ. Faktura – daňový doklad bude uhrazen do 30 dnů ode dne jeho doručení. Objednatel je oprávněn před uplynutím lhůty splatnosti vrátit bez zaplacení fakturu – daňový doklad, který neobsahuje některou náležitost nebo má jiné závady v obsahu a ve vrácené faktuře – daňovém dokladu je musí vyznačit. Zhotovitel je povinen fakturu - daňový doklad opravit nebo nově vyhotovit. Vrácením faktury - daňového dokladu přestává běžet původní lhůta splatnosti a běží znovu od počátku ode dne jeho opětovného doručení objednateli. Objednatel neposkytuje zálohové platby.
Kód z číselníku NIPEZ
39298200-9
Název z číselníku NIPEZ
Obrazové rámy
Kód z číselníku CPV
39298200-9
Název z číselníku CPV
Obrazové rámy
Textové pole pro popis místa plnění
Místo plnění veřejné zakázky: Sídlo dodavatele. Dodací místo pro předání věcí k provedení díla: Dodacím místem plnění jednotlivých dílčích výzev k plnění je Vojenský historický ústav Praha, OPP VHÚ, Rooseveltova 23, 161 05 Praha 6 – Bubeneč.
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Obrazové rámy | 39298200-9 | Obrazové rámy | Předmětem veřejné zakázky je kompletní zabezpečení napínání obrazů na blindrámy a rámování pro Vojenský historický ústav Praha v roce 2019. Specifikace požadované služby je uvedena v příloze č. 1 této Výzvy „Závazná cenová nabídka“. |
Místo plnění
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ano
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
30. 01. 2019 13:50 | Uveřejnění o zrušení | |||
16. 01. 2019 11:46 | Uveřejnění zadávacích podmínek |