Nákup spotřebního materiálu – zkumavky a mikrozkumavky pro OLD u VVetÚ Hlučín v rámci výzkumu DZRO.

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup spotřebního materiálu – zkumavky a mikrozkumavky pro OLD u VVetÚ Hlučín v rámci výzkumu DZRO.

Systémové číslo NEN

N006/23/V00028020

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P23V00028020

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Otevřená výzva

Specifikace zadávacího řízení

otevřená výzva

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Datum uveřejnění ZP na profil

06. 10. 2023 09:43

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

17. 10. 2023 09:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Martina

Příjmení

Thielová

E-mail

thielovam@army.cz

Telefon 1

+420 973487323

Předmět


Popis předmětu

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen VZMR) na nákup spotřebního materiálu – zkumavky a mikrozkumavky pro OLD u VVetÚ Hlučín v rámci výzkumu DZRO s cílem vyšetřování vzorků a diagnostikování nákaz akreditovanou metodou PCR v oblasti molekulární biologie. Nákup materiálu bude proveden podle požadavků zadavatele na základě uzavřené jednorázové kupní smlouvy (KS) s vítězným uchazečem VZMR. Dodání zboží požadujeme nejpozději do 5.12.2023 z důvodu ukončení finančního hospodářství za rok 2023. Seznam požadovaného materiálu pro zacenění je uveden v příloze č. 2-Cenová nabídka-zacenění. Požadavek: Účastník formou příloh ve VZMR (přílohy dodavatele) předloží profesní kvalifikační předpoklady dle § 77 Z ZVZ 134/2016, odst. 1, odst. 2 pís. a). výpis z obchodního rejstříku a živnostenského rejstříku. U §77 pokud nebudou uvedeny požadované písmena z daných odstavců – viz. uvedeno výše (§ 77 odst.1, odst. 2 pís. a), může zadavatel účastníka z VZMR vyloučit. Dále vyplnění cenové nabídky v tabulce – viz. příloha č. 2 – POZOR – zacenit podle návodu pod tabulkou přílohy č. 2. Jako přílohu č. 3 vložit projednaný a případně upravený návrh kupní smlouvy, kterou podepíše osoba oprávněná jednat za organizaci účastníka. Je-li účastník VZMR výhradním dodavatelem požadovaného materiálu pro ČR, předloží v přílohové části Čestné prohlášení o zplnomocnění k zastupování a distribuci dané společnosti pro ČR s vyjádřením, že je jediný zástupcem pověřeným touto činností pro ČR v roce 2023. Požadované přílohy předložit ve formátu PDF. Požadované doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpisy z obchodního a živnostenského rejstříku nesmí být starší 3 měsíců ode dne vyhlášení VZMR. Dále požaduje prohlášení dodavatele - viz. příloha č. 4 - Čestné prohlášení dodavatele k sociálně odpovědnému plnění veřejné zakázky v souladu s Usnesením vlády ČR č. 531 z 24. 7. 2017, o Pravidlech uplatňování odpovědného přístupu při zadávání veřejných zakázek a nákupech státní správy a samosprávy. Viz. přílohy č.1-4.

Kód z číselníku NIPEZ

33192500-7

Název z číselníku NIPEZ

Zkumavky

Hlavní místo plnění

Moravskoslezský kraj

Kód z číselníku CPV

33192500-7

Název z číselníku CPV

Zkumavky

Název předmětu

Zkumavky

Textové pole pro popis místa plnění

VVetÚ Hlučín, Opavská 29, 748 01 Hlučín

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailZkumavky33192500-7Zkumavky

Místo plnění


CZ080Moravskoslezský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail01. 12. 2024 13:42Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail20. 11. 2023 07:24Uveřejnění účastníků
Detail20. 11. 2023 07:24Uveřejnění výsledku
Detail20. 10. 2023 14:22Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele
Detail16. 10. 2023 14:27Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail10. 10. 2023 09:06Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 10. 2023 09:05Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 10. 2023 09:02Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 10. 2023 09:43Uveřejnění zadávacích podmínek