6. výzva na servis vozidel T-815 UDS
Základní informace
Název zadávacího postupu
6. výzva na servis vozidel T-815 UDS
Zadavatel
Ministerstvo obranySystémové číslo NEN
N006/24/V00032671
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P24V00032671
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Zadávání VZ na základě rámcové dohody bez obnovení soutěže (mimo zadávací řízení)
Specifikace zadávacího řízení
rámcová dohoda bez obnovení soutěže
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
18. 10. 2024 08:58
Kontaktní osoba zadavatele
Jméno
Jiří
Příjmení
Král
kralj8@army.cz
Telefon 1
+420 973307031
Telefon 2
+420 702008114
Fax
+420 973 307 030
Předmět
Popis předmětu
Účelem dohody je zabezpečit trvalé provozuschopnosti vozidla zajišťující výcvik 15. žp. Předmětem díla se pro účely této smlouvy rozumí provedení servisních úkonů, údržby a opravy stanovených výrobcem vozidla, pozáručních běžných oprav vozidel s podvozkem T-815 UDS níže uvedených typových řad podle technických podmínek výrobce vozidla v platném znění (dále jen „TP“), ČSN a souvisejících obecně platných právních předpisů dle dílčích objednávek na vozidlech T-815 UDS 114 a T-815 UDS 214. Objednatel si vyhrazuje právo změny počtu a typů uvedené techniky v závislosti na organizačních změnách v rezortu MO. Závazek objednatele za řádně provedené dílo zaplatit dohodnutou cenu. Objednatel požaduje vzdálenost provozovny zhotovitele maximálně do 70 kilometrů od VÚ 6624 Bechyně, tj. 49°16´24.988“N, 14°30´5.590“E z důvodu úspory vlastních provozních nákladů. Objednatel požaduje přiložit oprávnění k opravárenské činnosti-kvalifikační dokumenty, jako např. Výpis z obchodního rejstříku, nebo obdobné evidence, nebo kopii dokumentu prokazující kvalifikaci (živnostenské oprávnění pro požadovaný druh služby atd.), řádně vyplněnou a překontrolovanou cenovou nabídku a řádně doplněný a podepsaný návrh dohody nebo smlouvy – oba dokumenty jsou přílohou VZ. Jste-li zaměstnavatelem zaměstnávajícím více jak 50 % osob se zdravotním postižením a máte oprávnění poskytovat náhradní plnění, prosíme Vás o rezervaci tohoto plnění. Rámcová dohoda bude uzavřena na dobu 24 měsíců, nebo vyčerpáním finančního limitu. V případě podepsání centrální smlouvy uzavřené ze strany MO ČR, bude tato dohoda jednostranně vypovězena – viz. návrh rámcové dohody.
Kód z číselníku NIPEZ
50112100-4
Název z číselníku NIPEZ
Opravy automobilů
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
50112100-4
Název z číselníku CPV
Opravy automobilů
Název předmětu
Opravy automobilů
Textové pole pro popis místa plnění
provozovna zhotovitele
Položky předmětu
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ano
Rámcová smlouva/dohoda
P23V00005869
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
26. 11. 2024 11:47 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
18. 10. 2024 08:58 | Uveřejnění účastníků | |||
18. 10. 2024 08:58 | Uveřejnění výsledku |