Dynamický nákupní systém - nákup kancelářských potřeb pro resort MPSV

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dynamický nákupní systém - nákup kancelářských potřeb pro resort MPSV

Systémové číslo NEN

N006/17/V00000496

Aktuální stav ZP

Zadán

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2017-006100

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Zavedení DNS

Specifikace zadávacího řízení

Zavedení DNS v užším řízení

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

173 000 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

10. 03. 2017 09:41

Specifikace podání


Lhůta pro podání žádostí o účast

07. 04. 2017 13:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Veronika

Příjmení

Mesarčová

E-mail

veronika.mesarcova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192130

Předmět


Popis předmětu

Předmětem zadávacího řízení je zavedení a užívání dynamického nákupního systému (dále jen „DNS“) pro zadávání dílčích veřejných zakázek na dodávky kancelářských potřeb pro potřeby resortu práce a sociálních věcí v období let 2017-2020. Předmětem plnění dílčích veřejných zakázek zadávaných v DNS budou dodávky kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místa plnění určená zadavatelem (území České republiky) a ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. V souladu se Strategií odpovědného veřejného zadávání resortu práce a sociálních věcí a související metodikou byly v rámci specifikace kancelářských potřeb zohledněny environmentální požadavky.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Místo plnění


Nenalezen žádný záznam. Nemáme co zobrazit.

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ano

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail10. 08. 2023 09:56Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail06. 01. 2021 09:11Uveřejnění vysvětlení zadávací dokumentace
Detail10. 09. 2019 18:48Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail11. 09. 2018 13:02Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail11. 09. 2018 13:02Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail30. 07. 2018 10:53Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail30. 07. 2018 10:52Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail19. 07. 2018 12:29Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail19. 07. 2018 12:29Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS
Detail11. 04. 2018 10:37Uveřejnění aktualizovaných údajů o DNS

Evidence uveřejnění ve VVZ


07. 03. 2017 00:0010. 03. 2017 02:15F2017-006100Oznámení o zahájení zadávacího řízení