Nákup kancelářských potřeb č. 28 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ (DVZKP 28/2019)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 28 – Smlouva o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ (DVZKP 28/2019)

Systémové číslo NEN

N006/19/V00004046

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P19V00004046

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 500 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

05. 04. 2019 08:29

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Veronika

Příjmení

Mesarčová

E-mail

veronika.mesarcova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192130

Předmět


Popis předmětu

Cílem dílčí veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ ve smyslu zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, a to s jedním účastníkem a na dobu určitou v délce 12 kalendářních měsíců. Dle aktuálních potřeb zadavatele budou následně na základě uzavřené smlouvy o dodávkách kancelářských potřeb pro ústředí ČSSZ uzavírány tzv. realizační smlouvy, jejichž předmětem bude konkrétní dodávka kancelářských potřeb (dále jako „Zboží“ nebo „výrobek“) dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místo plnění a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Hlavní místo plnění

Hlavní město Praha

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail14. 01. 2021 16:05Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail13. 01. 2021 11:33Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail05. 04. 2019 08:29Uveřejnění účastníků
Detail05. 04. 2019 08:29Uveřejnění výsledku