Nákup kancelářských potřeb č. 15 (DVZKP 15/2018)

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 15 (DVZKP 15/2018)

Systémové číslo NEN

N006/18/V00003109

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00003109

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

1 750 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 04. 2018 13:24

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

03. 04. 2018 12:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Kristína

Příjmení

Hnilicová

E-mail

kristina.hnilicova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192825

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místa plnění určená zadavatelem (území Jihočeského, Plzeňského, Karlovarského, Ústeckého, Libereckého Královéhradeckého, Pardubického kraje a kraje Vysočina) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

území Jihočeského, Plzeňského, Karlovarského, Ústeckého, Libereckého Královéhradeckého, Pardubického kraje a kraje Vysočina

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby

Místo plnění


CZ063Kraj Vysočina
CZ053Pardubický kraj
CZ052Královéhradecký kraj
CZ051Liberecký kraj
CZ042Ústecký kraj
CZ041Karlovarský kraj
CZ032Plzeňský kraj
CZ031Jihočeský kraj

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail22. 01. 2019 12:55Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail22. 01. 2019 12:46Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail24. 04. 2018 13:24Uveřejnění účastníků
Detail24. 04. 2018 13:24Uveřejnění výsledku