Nákup kancelářských potřeb č. 18 (DVZKP 18/2018)_Projekty OPZ

Základní informace


Název zadávacího postupu

Nákup kancelářských potřeb č. 18 (DVZKP 18/2018)_Projekty OPZ

Systémové číslo NEN

N006/18/V00004427

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P18V00004427

Režim VZ dle volby zadavatele

Veřejná zakázka malého rozsahu

Druh zadávacího postupu

Zadávání VZ v DNS

Specifikace zadávacího řízení

Nákup v dynamickém nákupním systému

Druh

Veřejná zakázka na dodávky

Předpokládaná hodnota (bez DPH)

130 000,00

Měna

koruna česká

Datum uveřejnění ZP na profil

26. 06. 2018 12:57

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

24. 04. 2018 10:00

Kontaktní osoba zadavatele


Jméno

Kristína

Příjmení

Hnilicová

E-mail

kristina.hnilicova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192825

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění dílčí veřejné zakázky je dodávka kancelářských potřeb dle zadavatelem stanovené specifikace vč. dopravy na místa plnění určená zadavatelem (území hlavního města Prahy) a 1x ekologické likvidace obalových materiálů a dalšího odpadu vzniklého v důsledku dodávky. Předmět dílčí veřejné zakázky je spolufinancován z prostředků určených pro projekty Evropského sociálního fondu, konkrétně z Operačního programu Zaměstnanost.

Kód z číselníku NIPEZ

30190000-7

Název z číselníku NIPEZ

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Kód z číselníku CPV

30190000-7

Název z číselníku CPV

Různé kancelářské zařízení a potřeby

Textové pole pro popis místa plnění

Území hlavního města Prahy

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailRůzný papírový materiál22900000-9Různé tištěné výrobky
DetailPřihrádky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů39260000-2Schránky na ukládání papírů a vybavení pracovních stolů
DetailNůžky39241200-5Nůžky
DetailRejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky 22800000-8Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky
DetailRůzné kancelářské zařízení a potřeby30190000-7Různé kancelářské zařízení a potřeby

Místo plnění


CZ010Hlavní město Praha

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ano

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Jednoznačný identifikátor související ZP na profilu zadavatele

P17V00000496

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail21. 01. 2019 13:35Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail21. 01. 2019 13:33Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail26. 06. 2018 12:57Uveřejnění účastníků
Detail26. 06. 2018 12:57Uveřejnění výsledku