Dočasné zajištění podpory OKaplikací

Základní informace


Název zadávacího postupu

Dočasné zajištění podpory OKaplikací

Systémové číslo NEN

N006/21/V00004451

Aktuální stav ZP

Ukončení plnění

Rozdělení na části

Ne

Evidenční číslo zakázky ve VVZ

Z2021-007118

Identifikátor ZP na profilu zadavatele

P21V00004451

Režim VZ dle volby zadavatele

Nadlimitní veřejná zakázka

Druh zadávacího postupu

Jednací řízení bez uveřejnění

Specifikace zadávacího řízení

Jednací řízení bez uveřejnění

Druh

Veřejná zakázka na služby

Datum uveřejnění ZP na profil

24. 02. 2021 17:51

Specifikace podání


Lhůta pro podání nabídek

22. 02. 2021 20:00

Kontaktní osoba zadavatele


Titul před jménem

Ing.

Jméno

Vendula

Příjmení

Gergelová

E-mail

vendula.gergelova@mpsv.cz

Telefon 1

+420 950192749

Předmět


Popis předmětu

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb podpory provozu (a nezbytného) rozvoje ve vztahu k tzv. OKaplikacím, které byly vytvořeny a jsou dále upravovány a rozvíjeny společností OKsystem, a.s. na základě Smlouvy o zajištění služeb podpory provozu a rozvoje OKaplikací pro MPSV, uzavřené mezi MPSV a společností OKsystem a.s. dne 22. 12. 2016, ve znění pozdějších dodatků, uzavřené mezi MPSV a společností OKsystem a.s. v návaznosti na předchozí smlouvy na komplexní údržbu, správu, pokračování vývoje APV, dodávku a údržbu licenčního programového vybavení a školení IS SSP, IS PZ, IS HN, IS SS a IS OKcentrum (dále jen „Systém“). Předmět plnění této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: 1) poskytování služeb podpory provozu Systému, vč. monitoringu Systému, poskytování správy a údržby Systému a podpory jeho uživatelů, a to ve vztahu k těmto součástem Systému: a) v oblasti agendy zaměstnanosti - systém OKpráce, Centrální OK Práce, OK Centrum (oblasti zaměstnanosti); b) v oblasti sociálních dávek a sociálních služeb - systém OKnouze, Ok Služby, OKRodina, OK Centrum (oblasti NSD), OKStat, Sociální služby (Registr, iRegistr, Dotace, Výkaznictví), OK dávky, OZPsken atd.; a c) v oblasti sdílených a podpůrných služeb - systém OKcentrum, Sehrávání rozhodných skutečností; integrační rozhraní; pohyb dokumentů; služby PKI, Konflikty; a to v rozsahu a způsobem popsaným zadavatelem v technické specifikaci, kdy rozsah služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů (služby podpory provozu). 2) poskytování služeb spočívajících v nezbytné legislativní údržbě Systému a opravě chyb Systému, jejichž nutnost poskytnutí vyplyne z důvodu změn vnějšího prostředí, dle požadavků objednatele po celou dobu účinnosti smlouvy, a to na základě změnových požadavků objednatele (rozvoj); a 3) případné činnosti spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb spočívajících v přípravě a předání Systému a jeho částí objednateli, popř. třetí osobě určené objednatelem, podle pokynů a na objednávku objednatele, které zahrnují: poskytnutí potřebné součinnosti objednateli nebo třetí osobě určené objednatelem, zajištění součinnosti při migraci Systému na nástupnický systém, předání veškeré dokumentace a potřebných informací, řádný export a předání všech dat zpracovávaných v Systému podle pokynů objednatele, včetně dat doplňkových, vypracování exitového plánu v dostatečném předstihu, poskytnutí nezbytné součinnosti k jeho realizaci, převod Systému do archivního režimu, archivaci Systému a jeho částí umožňující jejich obnovu do produktivního provozu včetně zpětné migrace dat, jakož i poskytování činností souvisejících (služby exitu). Nedílnou součástí poskytování služeb je též pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, uživatelské, provozní a školicí dokumentace vztahující se k Systému (dokumentace).

Kód z číselníku NIPEZ

72000000-5

Název z číselníku NIPEZ

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Hlavní místo plnění

Česká republika

Kód z číselníku CPV

72000000-5

Název z číselníku CPV

Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Položky předmětu


Zobrazit detail
Popis položky
DetailInformační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora72000000-5Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora

Místo plnění


CZČeská republika

Doplňující informace


VZ zadávána na základě RS/RD

Ne

Zadávaná v DNS

Ne

Výsledkem ZP bude zavedení DNS

Ne

Jedná se o rámcovou dohodu

Ne

Importovaná VZ

Ne

Evidence uveřejnění v NEN


Zobrazit detail
Detail31. 03. 2023 19:13Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail15. 03. 2022 08:03Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění
Detail03. 12. 2021 17:20Uveřejnění změn na zadávacím postupu
Detail24. 02. 2021 17:54Uveřejnění účastníků
Detail24. 02. 2021 17:54Uveřejnění výsledku
Detail24. 02. 2021 17:51Uveřejnění písemné zprávy

Evidence uveřejnění ve VVZ


24. 02. 2021 16:3501. 03. 2021 02:11F2021-007118Oznámení o výsledku zadávacího řízení