Dočasné zajištění podpory OKaplikací
Základní informace
Název zadávacího postupu
Dočasné zajištění podpory OKaplikací
Zadavatel
Ministerstvo práce a sociálních věcíSystémové číslo NEN
N006/21/V00004451
Aktuální stav ZP
Ukončení plnění
Rozdělení na části
Ne
Evidenční číslo zakázky ve VVZ
Z2021-007118
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P21V00004451
Režim VZ dle volby zadavatele
Nadlimitní veřejná zakázka
Druh zadávacího postupu
Jednací řízení bez uveřejnění
Specifikace zadávacího řízení
Jednací řízení bez uveřejnění
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
24. 02. 2021 17:51
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
22. 02. 2021 20:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Vendula
Příjmení
Gergelová
vendula.gergelova@mpsv.cz
Telefon 1
+420 950192749
Předmět
Popis předmětu
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění služeb podpory provozu (a nezbytného) rozvoje ve vztahu k tzv. OKaplikacím, které byly vytvořeny a jsou dále upravovány a rozvíjeny společností OKsystem, a.s. na základě Smlouvy o zajištění služeb podpory provozu a rozvoje OKaplikací pro MPSV, uzavřené mezi MPSV a společností OKsystem a.s. dne 22. 12. 2016, ve znění pozdějších dodatků, uzavřené mezi MPSV a společností OKsystem a.s. v návaznosti na předchozí smlouvy na komplexní údržbu, správu, pokračování vývoje APV, dodávku a údržbu licenčního programového vybavení a školení IS SSP, IS PZ, IS HN, IS SS a IS OKcentrum (dále jen „Systém“). Předmět plnění této veřejné zakázky zahrnuje zejména provedení těchto činností: 1) poskytování služeb podpory provozu Systému, vč. monitoringu Systému, poskytování správy a údržby Systému a podpory jeho uživatelů, a to ve vztahu k těmto součástem Systému: a) v oblasti agendy zaměstnanosti - systém OKpráce, Centrální OK Práce, OK Centrum (oblasti zaměstnanosti); b) v oblasti sociálních dávek a sociálních služeb - systém OKnouze, Ok Služby, OKRodina, OK Centrum (oblasti NSD), OKStat, Sociální služby (Registr, iRegistr, Dotace, Výkaznictví), OK dávky, OZPsken atd.; a c) v oblasti sdílených a podpůrných služeb - systém OKcentrum, Sehrávání rozhodných skutečností; integrační rozhraní; pohyb dokumentů; služby PKI, Konflikty; a to v rozsahu a způsobem popsaným zadavatelem v technické specifikaci, kdy rozsah služeb podpory provozu je uveden formou katalogových listů (služby podpory provozu). 2) poskytování služeb spočívajících v nezbytné legislativní údržbě Systému a opravě chyb Systému, jejichž nutnost poskytnutí vyplyne z důvodu změn vnějšího prostředí, dle požadavků objednatele po celou dobu účinnosti smlouvy, a to na základě změnových požadavků objednatele (rozvoj); a 3) případné činnosti spojené se závěrečným ukončením poskytování služeb spočívajících v přípravě a předání Systému a jeho částí objednateli, popř. třetí osobě určené objednatelem, podle pokynů a na objednávku objednatele, které zahrnují: poskytnutí potřebné součinnosti objednateli nebo třetí osobě určené objednatelem, zajištění součinnosti při migraci Systému na nástupnický systém, předání veškeré dokumentace a potřebných informací, řádný export a předání všech dat zpracovávaných v Systému podle pokynů objednatele, včetně dat doplňkových, vypracování exitového plánu v dostatečném předstihu, poskytnutí nezbytné součinnosti k jeho realizaci, převod Systému do archivního režimu, archivaci Systému a jeho částí umožňující jejich obnovu do produktivního provozu včetně zpětné migrace dat, jakož i poskytování činností souvisejících (služby exitu). Nedílnou součástí poskytování služeb je též pravidelná aktualizace příslušné technické, administrátorské, uživatelské, provozní a školicí dokumentace vztahující se k Systému (dokumentace).
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Česká republika
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Zobrazit detail | Popis položky | |||
---|---|---|---|---|
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora | 72000000-5 | Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora |
Místo plnění
CZ | Česká republika |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
31. 03. 2023 19:13 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
15. 03. 2022 08:03 | Uveřejnění skutečně uhrazené ceny v jednotlivých letech plnění | |||
03. 12. 2021 17:20 | Uveřejnění změn na zadávacím postupu | |||
24. 02. 2021 17:54 | Uveřejnění účastníků | |||
24. 02. 2021 17:54 | Uveřejnění výsledku | |||
24. 02. 2021 17:51 | Uveřejnění písemné zprávy |
Evidence uveřejnění ve VVZ
24. 02. 2021 16:35 | 01. 03. 2021 02:11 | F2021-007118 | Oznámení o výsledku zadávacího řízení |