Detail
Základní informace
Úřední název
OLMAN SERVICE s.r.o.
IČO
26293102
DIČ
CZ26293102
Obec
Brno
Část obce
Bystrc
Ulice
Jakuba Obrovského
Číslo popisné
1389
Číslo orientační
1b
PSČ
63500
Stát
Česká republika
Doplňující informace
Datum uzavření smlouvy
30. 09. 2024
Evidenční číslo smlouvy
Spr 1262/2023
Základní popis předmětu plnění smlouvy
1. Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění úklidových služeb a dodávek prostředků pro osobní péči v objektech Krajského soudu v Brně, kterými jsou: 1a) Justiční areál v Brně, Polní 39 (SO 101) a 41 (SO 102) v Brně-pravidelný úklid 1b) Rooseveltova 648/16 v Brně-mytí oken a skleněných výplní vstupních dveří, dveří a dělících příček na chodbách 1c) Husova 353/15 v Brně-mytí oken, světlíků vstupních dveří a dveří na chodbách 2. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1a) jsou pravidelné úklidové služby (dále také jen „úklid JAB“): 2.1. Úklid vnitřních prostor objektů SO 101 a SO 102 Justičního areálu v Brně. 2.2. Úklid venkovních prostor Justičního areálu v Brně. 2.3. Mytí oken a prosklených ploch (1x ročně) Předmět plnění je rozdělen na paušální služby, které bude zadavatel hradit dodavateli měsíčně a dále na dodávky prostředků pro osobní péči a zajištění nepravidelného úklidu, které bude zadavatel hradit dodavateli dle jejich skutečné spotřeby a rozsahu. 3. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1b) je 1x ročně oboustranné mytí oken v objektu Rooseveltova 648/16, Brno, včetně mytí skleněné výplně vstupních dveří do ulice Rooseveltova, dveří z nádvoří do spojovací části budovy, dvoukřídlích spojovacích dveří a dělících příček na chodbách (dále také jen “mytí oken Rooseveltova“). 4. Předmětem veřejné zakázky podle bodu 5 čl. 1c) je 1x ročně oboustranné mytí oken, světlíků a vchodových a vstupních dveří včetně dvoukřídlých dveří na chodbách v objektu Husova 353/15 v Brně (dále také jen „mytí oken Husova“) . 5. Předmětem veřejné zakázky je dodávka prostředků pro osobní péči (toaletního papíru, papírových ručníků a náplní do zpěnovačů mýdla) a služba jejich doplňování v objektu Justičního areálu v Brně dle Přílohy č. 3 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Specifikace dodávky prostředků pro osobní péči). 6. Předmětem veřejné zakázky podle této zadávací dokumentace je i zajištění nepravidelného úklidu v mimořádných případech. Cena základní hodinové sazby za nepravidelný úklid (ZHS). Rozsah nepravidelného úklidu (po malování, při stěhování, voskování PVC a přírodního lina, čištění čalouněného nábytku a čištění koberců extrakčním strojem, v případech při zvýšené potřebě hygieny a v dalších případech jako jsou např. havárie technologických zařízení, zatečení apod. (dále jen „havárie“), které nejsou obsaženy v pravidelném úklidu a dobu a rozsah provedení určí zadavatel zvláštní písemnou objednávkou, na jejímž základě budou tyto služby hrazeny mimo platby za pravidelný úklid dle Smlouvy o poskytování úklidových služeb. 7. Součástí úklidové služby podle této veřejné zakázky je dodávka a použití čisticích, dezinfekčních a údržbových prostředků, včetně souprav WC, úklidových strojů, nástrojů a potřeb, PVC sáčků do odpadkových košů a PVC pytlů na sběr a odnos (svoz) odpadu do místnosti 2S050. 8. Podrobnou specifikaci veřejné zakázky včetně seznamu a kategorií ploch, rozsahu a četnosti činností definuje Příloha č. 2 Smlouvy o poskytování úklidových služeb (Vymezení rozsahu úklidových služeb). 9. Termín zahájení plnění: na základě písemné výzvy objednatele, po nabytí účinnosti Smlouvy o poskytování úklidových služeb (dále také jen „Smlouva“). Termín ukončení plnění: 48 měsíců po nabytí účinnosti Smlouvy.
Smluvní cena bez DPH
36 473 730,00
Smluvní cena s DPH
44 133 213,30
Smluvní cena s dodatky bez DPH
36 473 730,00
Smluvní cena s dodatky s DPH
44 133 213,30
Měna
CZK
Internetová adresa, na které je smlouva umístěna
https://smlouvy.gov.cz/smlouva/30363580
Vybraný dodavatel je sdružením dodavatelů
Ne